AndroidHealthClinic

Brouwsel

Voor mij nog steeds een trosje druiven en een grote banaan voor en na een zware training :dance:

Voor mij nog steeds een trosje druiven en een grote banaan voor en na een zware training :dance:
Precies. Of evt een quadrupele espresso bij een stuk pure chocola.

Maar goed, altijd interessant natuurlijk om de 'optimale' mix te vinden. Merk zelf alleen van de meeste dingen niet zoveel. Ook cafeine niet, vind koffie gewoon lekker (vandaar waarschijnlijk). Creatine neem ik gewoon 1x per 24u, niet als pre.
En qua motivatie/focus heb ik het niet nodig. De keren dat ik echt geen zin heb, is dat na m'n opwarmsetjes wel over.

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf voorstander van om alles, energie, kracht en focus uit mijn voeding te halen door gevarieerd en gezond mogelijk te eten, de drive om diep te gaan, voor en tijdens training daar heb ik ook helemaal geen moeite mee, sterker nog! Ik kijk er altijd erg naar uit om te gaan knallen in de gym en mijn spieren vol met bloed te pompen.

Een poging tot 'eigen' (stevige) pre-workout.
Ook al is het uiteraard persoonsgebonden, maar welke zaken zouden jullie toevoegen, aanpassen, weglaten?

Al kan ik de reacties met "Veel teveel dingen, je hebt enkel x, y en/of z nodig" voelen aankomen, maar geef ze toch maar. ;)

- 1,5 gram Taurine
- 4,5 gram Beta alanine
- 3,5 gram L arginine
- 7 gram L citrulline
- 2 gram L tyrosine
- 0,35 gram Cafeïne
- 0,03 gram Zwarte peper extract
- 0,3 gram Groene thee extract

- Hiervan 15-20 gram in water met Bolero
Creatine? Of neem je dat afzonderlijk hiervan al?

Verder niet zoveel ervaring met de losse ingredienten uit de lijst muv caffeine. Zou het wel interessant vinden als je achter elk ingredient kan aangeven waarom je dat er bij doet :)

• Topic Starter Topic Starter
Na maanden van gebruik van een eigen samenstelling, ben ik er mee gestopt.

Vooral omdat de smaak telkens walgelijk was en niet te maskeren met iets anders.

Nu gebruik ik RAW Pre Extreme (kiwi blueberry), gemengd in 100 ml Monster Ultra White.

Terug
Naar boven