XXL Nutrition

Laat wakker worden

Richard19

Cool Novice
Waardering
0
hey lichaambouwers,

Ik wordt regelmatig pas rond 13:00uur wakker. Betekent dit dat ik mijn ontbijt etc moet inhalen, en gewoon mijn schema volgen net alsof het 9:00uur is?

Zaterdags heb ik altijd weinig eetmomenten dus dan eet ik gewoon elke maaltijd meer dan normaal. Dus je zou bijvoorbeeld de 1e 2 maaltijden meer kunnen eten

Of je staat gewoon op om te eten? Doe ik ook, heb de hele dag niks te doen maar sta wel om 10 uur op om te eten...dan kan je altijd nog weer terug naar bed gaan als je hebt gegeten.

als je laat in je nest kruipt kan je je hele dag hetzelfde houden en neem je gewoon om 13.00 je ontbijd.

Anders moet je wat gaan spelen met je voeding van de dag, want een halve dag haal je toch niet zomaar in.

Maar wtf, 13.00 :roflol: zoiets heb ik nog nooit meegemaakt !

7 uur gaat de wekker om te eten.
daarna slapen gaat niet lekker meer. Bij mij dan

@ TS: ook student? :D

ik word meestal pas rond 11 uur half 12 wakker ontbijt pak ik nie eens meer zodra ik uit me bed kom pak ik een warme maaltijd probeer altijd 10 a 12uur te slapen hehe

ik word meestal pas rond 11 uur half 12 wakker ontbijt pak ik nie eens meer zodra ik uit me bed kom pak ik een warme maaltijd probeer altijd 10 a 12uur te slapen hehe

Uhm, die warme maaltijd zodra je wakker word is dan toch je ontbijt?

heb es ergens gelezen dat meer dan 9u slapen zelfs ongezond zou zijn..

• Topic Starter Topic Starter
heb es ergens gelezen dat meer dan 9u slapen zelfs ongezond zou zijn..

:S

ik denk dat je lichaam bepaalt hoelang je slaapt dus hoeveel slaap je nodig hebt. ( als je geen wekker hoeft et zetten) en niet iedereen zal eveveel rust nodig hebben

niet helemaal waar, je lichaam kent ee soort klok, deze kun je alles aanwenne, zelfs een powernapje in de middag..

als je laat in je nest kruipt kan je je hele dag hetzelfde houden en neem je gewoon om 13.00 je ontbijd.

Anders moet je wat gaan spelen met je voeding van de dag, want een halve dag haal je toch niet zomaar in.

Maar wtf, 13.00 :roflol: zoiets heb ik nog nooit meegemaakt !

13:00 nog nooit meegemaakt? :eek:
Ik heb zo vaak uitgeslapen tot half 8 's avonds zelfs en m'n broer kwam ook pas een uur geleden z'n bed uit.

Maar OT: Ik ga gewoon uit bed en daarna er weer in en anders alles inhalen. Tijdje geleden ging ik de hele tijd rond 13:00 er pas uit toen ontbeet ik gewoon met 1300kcals ofzo.

Terug
Naar boven