Fitness Seller

laatste 7 dagen 150mg tren

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
de titel zegt het al
heeft iemand ervaring me 150mg tren a ED? ik wil van volgende week me laatste week maken maar dan de dosis verhogen, zal dit nut hebben of wegen de voordelen zich niet af tegen de nadelen?
alleen serieuze berichten aub
ik zit nu aan 100mg ed btw, kilootje zwaarder en iets sterker ben ik al tevreden mee

Verleidelijk he :D Zit zelf op 76mg/ED en wil ook verhogen.... Baal alleen dat ik het dan niet meer met 1 slinspuitje kan zetten :(

Op buitenlandse boards vind je deze doseringen heel veel :)

• Topic Starter Topic Starter
Het is meer omdat ik me er niet prettig op voel :o dan liever 1 weekje doorbijten dan nog 2 weken zo voelen :p

Oh ja das k*t man :( heb ik gelukkig geen last van!

Haha oke, gaan met die banaan! 7 dagen is kort maar het zal vast moeten werken

Ja joh gewoon doen! Jij gebruikt dus wel ekte naalden, dat durf ik niet ED :o

Neu ik zet gewoon met slin haha 1e met mast p 1ml 1 met tren a 1ml en de andere met 0,5 tren a en 0,5 test p vanaf nu :p alleen test e zet ik met groen maar dat is maar 1x in de week dusja.. Winstrol depot drink ik omdat ik het anders teveel spuiten vind :o

Ik zou toch de voorkeur geven aan 2 weken iets lagere dosis. Geloof ook niet dat 7 dagen 150mg heel veel extra's gaat doen voor je behalve nog meer sides. De logica ontbreekt me een beetje. Tren kan enorm k*t zijn soms, ik heb ook een haat liefde relatie ermee. Maar vooralsnog wegen de pro's op tegen de con's.

Denk er nog even overna bro. Die ene extra week heb je meer aan denk ik, even doorbijten..

Hahaha cool. Hoeveel winny drink je op een dag?

OT: Je hebt nu te veel sides dus wil je verhogen en kuur verkorten? Lijkt me dan geen goed idee, denk dat je je dan nog slechter voelt.

Wil je een extra boost, dan vind ik het proberen waard.

Het blijft een moeilijke keuze he :p dit is sowieso de laatste keer tren voor mij maar ik vind het zonde om er nu mee te stoppen nu ik zo ver ben gekomen.. Denk dat het dan over 4 dagen werkt dan heb ik maar 3 dagen dat ik verschil merk gok ik..

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Ik drink nu 2ml ED, gaat ook wat van verloren helaas maar daar is even niks aan te doen

Waar smaakt het naar? :o

Ben het wel eens met Pun! Trek het maar 2 weken door nog, even doorbijten ;)

Het blijft een moeilijke keuze he :p dit is sowieso de laatste keer tren voor mij maar ik vind het zonde om er nu mee te stoppen nu ik zo ver ben gekomen.. Denk dat het dan over 4 dagen werkt dan heb ik maar 3 dagen dat ik verschil merk gok ik..

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Ik drink nu 2ml ED, gaat ook wat van verloren helaas maar daar is even niks aan te doen

Weet je hoeveel er verloren gaat? Waarom neem je dan niet gewoon tabs? Vind het wel vet hoor maar maakt dan toch niet uit of wel?

het smaakt naar stieren sperma
niet dat ik dat ooit heb gedronken maar daar moet ik dan altijd aan denken (vraag is me vaker gesteld :o)
ik ga toch maar met jullie mening mee en blijf op 100mg zitten ;) ik plak er 1 weekje test only achteraan dan breek ik maandag een nieuwe ampul hcg open, kom ik precies uit :D thx heren!

Laatst bewerkt:
We aim to serve (de normale leden dan) ;)

Neu ik zet gewoon met slin haha 1e met mast p 1ml 1 met tren a 1ml en de andere met 0,5 tren a en 0,5 test p vanaf nu :p alleen test e zet ik met groen maar dat is maar 1x in de week dusja.. Winstrol depot drink ik omdat ik het anders teveel spuiten vind :o

Wat een gedoe man. Hoppa alles één spuit in en roteren in de quads... Ik kan werkelijk elke dag in mijn quads zetten zonder ook maar ergens last van te hebben :roflol:. Vreemd dat je het prettiger vind om talloze insuline naalden te zetten per dag ipv één gewone.

Als het je laatste keer is, waarom wil je nu verhogen dan? Ben je masochistisch ofzo? Als het nu al niet prettig is...

Ik snap soweso niet dat je meer als 76mg per dag tren nodig hebt om eerlijk te zijn...spuit je ondergedoseerd gear? Of ben je een buffel van 110kg +? :p

Ik ga al kneiterhard op 76mg EOD parabolin, laat staan dat ik het dubbele daarvan elke dag zou gaan zetten. En ik ben nu ook niet bepaald 'klein' (ook niet echt groot natuurlijk :D) met 96kg op 10%.

Weet je hoeveel er verloren gaat? Waarom neem je dan niet gewoon tabs? Vind het wel vet hoor maar maakt dan toch niet uit of wel?

ik dacht dat je winstrol depot met slin spuitjes kon zetten maar dat gaat helaas niet :rolleyes: vind het wel een mooie oplossing haha

tussen de 30 en 40mg gaat denk ik verloren

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Wat een gedoe man. Hoppa alles één spuit in en roteren in de quads... Ik kan werkelijk elke dag in mijn quads zetten zonder ook maar ergens last van te hebben :roflol:. Vreemd dat je het prettiger vind om talloze insuline naalden te zetten per dag ipv één gewone.

Als het je laatste keer is, waarom wil je nu verhogen dan? Ben je masochistisch ofzo? Als het nu al niet prettig is...

Ik snap soweso niet dat je meer als 76mg per dag tren nodig hebt om eerlijk te zijn...spuit je ondergedoseerd gear? Of ben je een buffel van 110kg +? :p

Ik ga al kneiterhard op 76mg EOD parabolin, laat staan dat ik het dubbele daarvan elke dag zou gaan zetten. En ik ben nu ook niet bepaald 'klein' (ook niet echt groot natuurlijk :D) met 96kg op 10%.

haha die discussie ga ik niet nog een keer aan :o heb ik 2 weken geleden al gevoerd en heb geen zin in een roidrage :roflol:

Hahaha stieren sperma. Lekker.

Oh ik kan me herinneren dat ik wel winny met slin kon zetten. Waarom lukt dat jou niet?

Maar zeker als er zo veel verloren gaat, kan je toch beter tabs nemen? Of je had dit toch besteld dus dacht ja dan maar zuipen? Haha. Dan snap ik het wel.

Dem proteins :eek:
Wat zou de e/k/v verhouding zijn van stierensperma :o

Terug
Naar boven