AndroidHealthClinic

laatste 7 dagen 150mg tren

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ik had ze al thuis liggen maar krijg het met geen mogelijkheid door de spuitjes heen :o zelfs boven de wasbak komt er niks uit. Ik betaal al erg weinig voor m'n spullen dus ik ga mijn leverancier er niet mee lastig vallen :o gewoon drinken en klaar haha les geleerd voor de volgende keer

@ bacardi

hoeveelste week zit je nu?
En wat zijn je bijwerkingen dan als je het zo zwaar hebt

zit nu op dag dag 12 van tren a 50mg ed.. niet echt pittige sides, zweten valt mee, 's nachts soms wel klaar wakker.. In de avond wel wat last van maagzuur..
Voorderest 24/7 pomp..Zelfs op lage kcal/carb en kracht gaat vooruit.. Voel me eigenlijk wel goed. In me hoofd ook, gewoon rustig..

Denk dat ik hem ook ga uppen..

ff doorbijten, baco

Als je op talento de Barrio klikt in de handtekening kom je in me log, 1 pagina terug staat de volledige kuur geloof ik ;)

Gewoon kappen man. Je bent kennelijk al bijna niet te handelen voor je omgeving en voelt je ook nog k*t. Er is meer dan die halve kg spier die je nog gaat winnen in die 2 weken he. Wel vreemd dat niemand anders zo'n tip geeft :roflol:

Gewoon kappen man. Je bent kennelijk al bijna niet te handelen voor je omgeving en voelt je ook nog k*t. Er is meer dan die halve kg spier die je nog gaat winnen in die 2 weken he. Wel vreemd dat niemand anders zo'n tip geeft :roflol:

dit

als je die shit niet kan handlen dan moet er toch wel een belletje rinkelen lijkt me. en 700mg aan tren A lijkt me meer dan zat

:D je hebt zeker weten gelijk maar ik vind het gewoon zonde om de kuur zo te moeten eindigen :o
Ik ga er gewoon voor! 1 weekje knallen en dan klaar. De enige weg door een probleem is erdoorheen, maar dan kort maar krachtig :p

Bulll man. Weet je hoe het zonde is om je kuur te eindigen? In 't ziekenhuis of 't gevang, dat is zonde.

Zou het ook niet doen. Werk jezelf nou niet in de problemen man. Straks kun je jezelf bovenaan je eigen lijst plaatsen :nut:

idiotenlijst dutchbodybuilding:
1: bacardi
2: killy
3: dayuum
4: trenny

Hahaha. Misch moet je ons iets beter inlichten wat nu jou negatieve bijwerkingen zijn. Als het gewoon flink zweten is, snel buiten adem en sneller opgefokt. Maar je kan het wel beheersen. Dan kan je het nog wel een weekje volhouden. Ik snap dat wel dat je aller er uit wilt halen.

Maar als je de afgelopen week al 3x iemand uit de auto hebt getrokken dan zou ik toch wel overwegen te stoppen hahaha.

Haha pas maar op Appie, er is nog een plaatsje vrij :p

Het zwetend wakker worden vind ik niet echt een probleem maar dat geïrriteerde gevoel/gedrag wel. Het valt nu mee ik knal dit er gewoon even een weekje in ik denk dat dat wel goed gaat komen ik heb komende Week toch niks op de planning staan dus ik fok me wel een beetje in me eentje op hehe

maatje van me zit al weken op 200mg tren ed...gaat prima ;)

tren trenbolon en ed is?

Elke dag

Het zwetend wakker worden vind ik niet echt een probleem

Heb jij het overmatig zweten alleen snachts of is dit bij elke inspanning (waar je normaal ook al van zweet)?.

Dit is de enige side waar ik een beetje tegenop zie namelijk ivm mijn werk maar als het alleen tijdens het slapen is...prima.

Ik zweet me een ei lek in de sportschool, t-shirt helemaal doorweekt en het blijft maar op de grond druppelen haha
Maakt me verder niet zoveel uit, het is me niet ten last ofzo

Dag 4, heb het warmer en ben sneller geïrriteerd. Zometeen rijles :roflol:

Wegwezen pisnicht

Ik zweet me een ei lek in de sportschool, t-shirt helemaal doorweekt en het blijft maar op de grond druppelen haha
Maakt me verder niet zoveel uit, het is me niet ten last ofzo

Dag 4, heb het warmer en ben sneller geïrriteerd. Zometeen rijles :roflol:

Best.. Idea.. Ever :p

Terug
Naar boven