drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kun je niet beter wachten tot je wat zwaarder bent, vind 74 kilo nu ook niet dusdanig veel dat je er al een kuur in moet gooien. Verder zou ik gewoon test op 500 zetten, en hCG is een must.
Vind je voeding ook niet zo geweldig, mij is ook geadviseerd 1e kuur altijd flink bulken. 100kcal boven onderhoud is niks, vind ik persoonlijk kuren niet waard. Als je kuurt ga dan ook gewoon voor flink massa, wil je droger worden ga dan van te voren cutten dat je goed vp hebt zodat je tijdens kuur 1 a 2 % vet erbij kunt krijgen zonder dat je vet word. Maar dat is mijn mening, iig succes
was er al bang voor.. begin pas over een half jaar dus tel er ca. 3kg bij op. voor mn lengte vind ik dat dan niet te weinig om te beginnen. kan het ook zo doen dat ik rond de 10, 11% sta op 74kg.
hou de doseringen zoals ze zijn en zie het nut er niet van in onnodig vettig te worden, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af..
verder vind je me voeding niet zo geweldig ? knap dat je dat concludeert zonder enige info over mn voeding gelezen te hebben. max 300 boven onderhoud dat ivm de alinea hierboven. verder is het hele voeding verhaal onderhand wel gesneden koek..
over hcg begin ik te twijfelen, ga er morgen even voor zitten.
stefano; gezien ik 375mg x 10 weekjes pak vind ik het niet nodig, ook geen behoefte om mezelf tijdens me eerste kuur gelijk 2 middelen toe te dienen, een keer of 4/5 per week. 1 injectie per week vind ik voorlopig even genoeg.
new; dan komt er een volwaardig winstrol kuur bij kijken, hou het op 4 weken, als afsluiter. wat ik over heb is dan jammer.. bewaar ze wel.
walter; hahah nee, verkeerd begrepen dan. heb 1 spuit per week nodig of.. ?
Hcg is voor herstel. Dus dat argument niet nodig twee middelen toe te dienen slaat nergens op. Je pakt ook winny en nolva.
Zou test op 500 doen en winny als kickstart niet op het einde. Nooit op einde doen.
Zorg trouwens dat je meer dan genoeg spuiten en naalden hebt als je er eentje verdoet.

bricks, ff vraag. Winny nooit op eind geld dat voor alle kuren? of alleen test only, zie het namelijk best vaak voorbij komen in cut kuren dat winny op het eind staat. Neem aan dat dit niet slim is?
Je kan winstrol best gebruiken op het eind van je kuur, maar dan wel met doel een shoot/wedstrijd zodat het minder uitmaakt hoe je aan het eind van je kuur erbij staat.
Als het je wel wat uitmaakt hoe je erna er bij staat zou ik eerder opteren voor halo/oxy maar die zijn dan ook weer erg toxisch.
Gewoon geen orals![]()
Inderdaad nooit. Het heeft met cortisol te maken. Hoe het nu precies zat weet ik niet meer big cat heeft dat in zijn topic wel keer uitgelegd. Het heeft dus niet met de overige middelen te maken.

Als je test maar tot week 10 loopt dan moet je in week 12 al nakuren .. Winny heeft geen 2 weken nodig om af te breken dat is na 36 uur wel weg ..