MuscleMeat

Laatste controle 1e kuur!

Dan vraag ik me gelijk af waarom geen HCG? Verder wel goed uitgebreid hoor en je heb er goed over negedacht!

Zou winstrol op 6 weken zetten als je toch 2 potjes haalt. Ziet er voor de rest goed uit.

Je gaat je spuit hergebruiken?
En inderdaad, waarom geen HCG?

• Topic Starter Topic Starter
stefano; gezien ik 375mg x 10 weekjes pak vind ik het niet nodig, ook geen behoefte om mezelf tijdens me eerste kuur gelijk 2 middelen toe te dienen, een keer of 4/5 per week. 1 injectie per week vind ik voorlopig even genoeg.

new; dan komt er een volwaardig winstrol kuur bij kijken, hou het op 4 weken, als afsluiter. wat ik over heb is dan jammer.. bewaar ze wel.

walter; hahah nee, verkeerd begrepen dan. heb 1 spuit per week nodig of.. ?

kun je niet beter wachten tot je wat zwaarder bent, vind 74 kilo nu ook niet dusdanig veel dat je er al een kuur in moet gooien. Verder zou ik gewoon test op 500 zetten, en hCG is een must.

Vind je voeding ook niet zo geweldig, mij is ook geadviseerd 1e kuur altijd flink bulken. 100kcal boven onderhoud is niks, vind ik persoonlijk kuren niet waard. Als je kuurt ga dan ook gewoon voor flink massa, wil je droger worden ga dan van te voren cutten dat je goed vp hebt zodat je tijdens kuur 1 a 2 % vet erbij kunt krijgen zonder dat je vet word. Maar dat is mijn mening, iig succes

kun je niet beter wachten tot je wat zwaarder bent, vind 74 kilo nu ook niet dusdanig veel dat je er al een kuur in moet gooien. Verder zou ik gewoon test op 500 zetten, en hCG is een must.

Vind je voeding ook niet zo geweldig, mij is ook geadviseerd 1e kuur altijd flink bulken. 100kcal boven onderhoud is niks, vind ik persoonlijk kuren niet waard. Als je kuurt ga dan ook gewoon voor flink massa, wil je droger worden ga dan van te voren cutten dat je goed vp hebt zodat je tijdens kuur 1 a 2 % vet erbij kunt krijgen zonder dat je vet word. Maar dat is mijn mening, iig succes

was er al bang voor.. begin pas over een half jaar dus tel er ca. 3kg bij op. voor mn lengte vind ik dat dan niet te weinig om te beginnen. kan het ook zo doen dat ik rond de 10, 11% sta op 74kg.

hou de doseringen zoals ze zijn en zie het nut er niet van in onnodig vettig te worden, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af..

verder vind je me voeding niet zo geweldig ? knap dat je dat concludeert zonder enige info over mn voeding gelezen te hebben. max 300 boven onderhoud dat ivm de alinea hierboven. verder is het hele voeding verhaal onderhand wel gesneden koek..

over hcg begin ik te twijfelen, ga er morgen even voor zitten.

Inderdaad 1 spuit per keer, dus per week. Optrekken met de ene naald, dan de naald eraf en nieuwe (scherpe) naald erop. HCG zou ik echt doen. Ik heb het de eerste kuur ook niet gedaan, maar had er daarna wel spijt van. HCG injecteer je met een insulinespuitje in je buikvet of bijvoorbeeld in je billen. Je voelt er echt helemaal niets van omdat het maar een klein prutsnaaldje is. Herstellen doe je een stuk sneller als je HCG tijdens je kuur hebt gebruikt. Je gaat dus meer overhouden.

was er al bang voor.. begin pas over een half jaar dus tel er ca. 3kg bij op. voor mn lengte vind ik dat dan niet te weinig om te beginnen. kan het ook zo doen dat ik rond de 10, 11% sta op 74kg.

hou de doseringen zoals ze zijn en zie het nut er niet van in onnodig vettig te worden, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af..

verder vind je me voeding niet zo geweldig ? knap dat je dat concludeert zonder enige info over mn voeding gelezen te hebben. max 300 boven onderhoud dat ivm de alinea hierboven. verder is het hele voeding verhaal onderhand wel gesneden koek..

over hcg begin ik te twijfelen, ga er morgen even voor zitten.

ow je begint over half jaar pas, dan is het nog wel te doen. Zou iig zo veel mogelijk gainen nu het nog kan en of evt cleanbulk. Met voeding bedoel ik dat je beter gewoon 500kcal boven onderhoud kan gaan ipv 100. 100 kcal is niet echt veel en denk dat je resultaat dan vies tegen gaan vallen. als je van 500 te vet word kun je altijd nog verlagen, vind met voeding beter 1% extra vet gainen en goede gewichtsverhoging dan uiteindelijk maar 3kilo ofzo gainen dat zou zonde zijn.

hcg is must als je niet aan de trt gaat geloof ik, bevordert je herstel etc.

stefano; gezien ik 375mg x 10 weekjes pak vind ik het niet nodig, ook geen behoefte om mezelf tijdens me eerste kuur gelijk 2 middelen toe te dienen, een keer of 4/5 per week. 1 injectie per week vind ik voorlopig even genoeg.

new; dan komt er een volwaardig winstrol kuur bij kijken, hou het op 4 weken, als afsluiter. wat ik over heb is dan jammer.. bewaar ze wel.

walter; hahah nee, verkeerd begrepen dan. heb 1 spuit per week nodig of.. ?

Hcg is voor herstel. Dus dat argument niet nodig twee middelen toe te dienen slaat nergens op. Je pakt ook winny en nolva.

Zou test op 500 doen en winny als kickstart niet op het einde. Nooit op einde doen.

Zorg trouwens dat je meer dan genoeg spuiten en naalden hebt als je er eentje verdoet.

Hcg is voor herstel. Dus dat argument niet nodig twee middelen toe te dienen slaat nergens op. Je pakt ook winny en nolva.

Zou test op 500 doen en winny als kickstart niet op het einde. Nooit op einde doen.

Zorg trouwens dat je meer dan genoeg spuiten en naalden hebt als je er eentje verdoet.

bricks, ff vraag. Winny nooit op eind geld dat voor alle kuren? of alleen test only, zie het namelijk best vaak voorbij komen in cut kuren dat winny op het eind staat. Neem aan dat dit niet slim is?

Je kan winstrol best gebruiken op het eind van je kuur, maar dan wel met doel een shoot/wedstrijd zodat het minder uitmaakt hoe je na je kuur erbij staat.
Als het je wel wat uitmaakt hoe je erna er bij staat zou ik eerder opteren voor halo/oxy maar die zijn dan ook weer erg toxisch.
Gewoon geen orals :p

Laatst bewerkt:
bricks, ff vraag. Winny nooit op eind geld dat voor alle kuren? of alleen test only, zie het namelijk best vaak voorbij komen in cut kuren dat winny op het eind staat. Neem aan dat dit niet slim is?

Inderdaad nooit. Het heeft met cortisol te maken. Hoe het nu precies zat weet ik niet meer big cat heeft dat in zijn topic wel keer uitgelegd. Het heeft dus niet met de overige middelen te maken.

Je kan winstrol best gebruiken op het eind van je kuur, maar dan wel met doel een shoot/wedstrijd zodat het minder uitmaakt hoe je aan het eind van je kuur erbij staat.
Als het je wel wat uitmaakt hoe je erna er bij staat zou ik eerder opteren voor halo/oxy maar die zijn dan ook weer erg toxisch.
Gewoon geen orals :p

ik wil me sowieso niet wagen aan orals ;P

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Inderdaad nooit. Het heeft met cortisol te maken. Hoe het nu precies zat weet ik niet meer big cat heeft dat in zijn topic wel keer uitgelegd. Het heeft dus niet met de overige middelen te maken.

oke dacht ik al ty ;)

mm, HCG ga ik dan toch maar mee laten lopen. als er iets is dat ik wil is het wel een goed/snel herstel. heb me daar nog niet echt goed over ingelezen omdat het de bedoeling was HCG te laten voor wat het is dus dat ga ik de komende dagen doen. wat ik wel weet is dat je het 2x per week kan zetten, 500IU per keer. maandag en vrijdag bijv ? en dan gewoon vanaf week 1 of.. ? buik lijkt me dan inderdaad de eenvoudigste spot.

over die winstrol aan het einde. geloof jullie (bricks en co) best maar ik heb genoeg test e + winstrol logs gelezen waarin de winstrol aan het eind geplaatst word. of zelfs nog over de test e heen zoals in mijn voorstel. in deze logs word geen woord gerept over cortisol, TS's halen gewoon goede resultaten en men roept dat ze er lekker hard uitzien na de kuur. zal dat topic van big cat eens opzoeken dan. lastig pakket dit.. als het ECHT beter blijkt te zijn ga ik winstrol idd op 1-4 plaatsen.

Wat was uberhaupt je initiele bezwaar tegen hCG?

Wat was uberhaupt je initiele bezwaar tegen hCG?

om 2 keer extra te prikken naast me test, ben nog thuiswonend en weet niet precies hoe ik dat in het vat moet gaan gieten maargoed.. heb je verder een advies of je mening over die winny ivm cortisol en HCG. frequentie en vanaf welke week mee te laten lopen etc.

Als je test maar tot week 10 loopt dan moet je in week 12 al nakuren .. Winny heeft geen 2 weken nodig om af te breken dat is na 36 uur wel weg ..

HCG is maar twee injecties in de week en heeft echt een meerwaarde in je nakuur en je herstel, je onderdrukt toch echt je natuurlijke aanmaak. En de spuitjes voel je geen **** van! Goed idee daarom om HCG erbij te laten lopen. 2x400IU in de week is voldoende. Ik doe het na m´n inject op zondagavond en donderdagochtend. zit 3,5 dag tussen!

Terug
Naar boven