AndroidHealthClinic

Laatste loodjes. Ga ik zo goed?

daan1990

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Geachte mensen,

Ik ben bezig met de ''laatste'' loodjes van mijn strijd. 2,5/3 jaar geleden ben ik begonnen met een het veranderen van mijn levens style. Om een lang verhaal kort te maken is dit inmiddels 50kg vet geleden.

Ik weeg nu zo'n 90 kg en super stabiel. Ik kan me met de kerstdagen misdragen en kom niks aan.

Nu heb ik altijd een doel voor ogen gehad, waar ik nu klaar voor ben. Ipv. afvallen wil ik nu wat droger worden zodat alles wat ik heb opgebouwd zichtbaar word. Ik ben hier nu een maand of 2 mee bezig en wil tot aan mei doorzetten. (mei ga ik met vakantie)

Ik eet per dag: 2200kcal. (voorheen 2500-3000 hield mij voornamelijk bezig met kracht training)
140gr eiwit
55gr vet

Ben begonnen met het nodige cardio. In de vorm van fietsen. Het weekend heb ik 30 km gefietst. en vandaag weer 35 km. Mijn kracht schema hou ik gewoon vol zoals voorheen en dit lukt ook goed nog met 2200kcal per dag. Ik ben nog steeds sterk en kan me krachten nog steeds uitbreiden.

Even wat pics van toen en nu. Overigens ben ik helemaal in me eentje deze strijd aangegaan. Ik kom uit een bourgondisch gezin.

Maar de wil was zo groot! Ik hoop dat er serieus op gereageerd kan worden want ik wil serieus door gaan waarmee ik bezig ben en bereiken wat ik wil bereiken.

Streven was: van 140kg afvallen naar 100kg.
Momenteel weeg ik 90kg. Vet percentage??
Wil graag naar een vetpercentage van 10/12%

Ik hoop dat jullie nog wat tips hebben zodat ik mijn streven kan bereiken met jullie aanmoediging ;)

20130203_194738.jpg

1486741_761964247228290_4010475335852355436_n.jpg

1 jaar terug:
20130824_131249.jpg

Nu:
2015_01_20_11_48_15.jpg

wat een kutfoto, maak effe fatsoenlijk fotos

• Topic Starter Topic Starter
Was al blij dat ik deze durfde te posten.
Maar je hebt gelijk.

Vind het nog een beetje lastig foto's maken, omdat het nog niet is wat ik wil. Onzeker als wat maar zal me best doen.

iig wel goed bezig, 50kg afvallen is niet niks!

1 jaar terug op 100KG
20130824_131249.jpg

Nu:
20150220_103547.jpg

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Hoop dat deze beter zijn.

ik ben er nog lang niet.
in elk geval wel wat verschil. Nu dus bezig met verandering. Meer cardio per week toegevoegd en nog beter op me voeding(schema) letten.

Laatst bewerkt:
Knap wat je bereikt hebt, hoor!

Als ik zo door ga is mijn doel dan te bereiken. Het is lastig. als ik goed uitgeslapen ben en in de ochtend op de weegschaal ga staan dan weeg ik 90.3 en soms weeg ik 91.8/92 wel constant deze waardes eigenlijk

Moet ik me daar wat van aantrekken of gewoon naar de foto's blijven kijken?
Want ondanks de cardio ga ik niet veel naar beneden kwa lichaamsgewicht.

Heeft iemand daar tips voor?

Dus nog even op een rij.

Ik eet per dag 2200kcal.
Waarvan 140 gram aan eiwit.
en 55 gram vet per dag.

Probeer de koolhydraten te beperken en dan de cardio erbij in de vorm van fietsen.

Hiermee moet het lukken droger te worden toch? Dit is overigens de eerste keer dat ik me bezig houd met droogtrainen.
Dus alle tips zijn welkom.

Heb overigens eerst heel veel gelezen voordat ik ben begonnen.

Even een to-the-point vraagje, heb je last van losthangend vel?
Ik ben zelf 30 kilo afgevallen met alleen maar cardio en had toen wat los vel, nu train ik al 8 maanden veel verzwaard met o.a deadlifts, squats en af en toe wat abs werk en zie het zichtbaar bijtrekken. Ik weet niet maar denk dat een tekort creëren dmv. van krachttraining je meer gaat opleveren en ook strakker in je vel.

Héél Knappe prestatie hoe dan ook en succes met je doel!!

Was als de dood dat, dat zou gebeuren. Ik ben nog jonge dus ben als een dolle krachttraining gaan doen en opzich oordeel zelf op de foto. het is wel aanwezig maar ik ben ervan overtuigd dat ik het weg ga trainen.

en het streven is vin diesel alleen dan droger en natuurlijk.
ben vanaf gister begonnen met 1 eiwit shake per dag.

voor de rest altijd gewoon alles uit voeding geprobeerd te halen.

Nette prestatie!

Heel knap gedaan! Respect! Ik zou eiwitten wat verhogen naar 2g per kg lichaamsgewicht en de vetten mogen ook nog we wat omhoog naar 1g per kg lichaamsgewicht.

Daarnaast zou ik zoals eerder gezegd flink aan krachttraining gaan doen en niet al te veel cardio. Maak foto's en kijk wat het doet op de weegschaal. Als je niet afvalt kan je wat extra cardio na je krachttraining doen om een groter kcal tekort te creëren.

Thnks for info.

Ik volg je raad op en we zullen zien.

Met kcal korte bedoel je in eens 500kcal minder eten bijvoorbeeld?

Nee, als je flink krachttraining doet en een verschil van 500 kcal aan houd per dag en je merkt na 2 weken dat je niet afgevallen bent en je ziet ook geen resultaat in de spiegel kan je wat extra cardio gaan doen. Hierdoor verbrand je wat extra calorieën zodat je een groter verschil hebt in kcal in en kcal out. Als dit nog geen effect heeft zou ik pas wat minder calorieën gaan eten.

Top. thnku

Terug
Naar boven