MuscleMeat

Lab-tests en fake-zooi, lekker pdf lezen op je werk!

goede link, interesant leesvoer.

Ik wou tegen de zomer nog een kuurtje met boldenone van British Dragon gaan doen.
Blijkt dat er maar 75% in zit van wat beweerd wordt :mad:

• Topic Starter Topic Starter
japy zei:
Ik wou tegen de zomer nog een kuurtje met boldenone van British Dragon gaan doen.
Blijkt dat er maar 75% in zit van wat beweerd wordt :mad:

Da's nou weer zo'n typisch verkéérde redenering!

In de BEWUSTE batch zat maar 75%. Dat kan allang weer aangepast zijn.
Daarom zeg ik altijd: Koop spullen met batch en exp date, snappie?
maar er zijn er nogal wat op DBB die je werkelijk alles kunt aansmeren.

Ik vind dat je bij 75% werkzame stof nog niet wordt afgescheept bij een UG product.. het is en blijft gewoon gemaakt voor de zwarte markt waar geen regels en controles zijn....

DBC01 zei:
Da's nou weer zo'n typisch verkéérde redenering!

In de BEWUSTE batch zat maar 75%. Dat kan allang weer aangepast zijn.
Daarom zeg ik altijd: Koop spullen met batch en exp date, snappie?
maar er zijn er nogal wat op DBB die je werkelijk alles kunt aansmeren.

Jawel, maar wat zit er in de volgende lichting? 60%? of 100%?
Kijk als er overal 75% in zit weet ik dat ik een kwart meer moet nemen om aan het gewenst aantal mg's te komen.
Is er van elke lichting een labtest? Dat zou uitkomst geven :)

slabek zei:
Ik vind dat je bij 75% werkzame stof nog niet wordt afgescheept bij een UG product.. het is en blijft gewoon gemaakt voor de zwarte markt waar geen regels en controles zijn....
Dat is IMO gelijk het gevaar: geen regels en controles. Dan heb je ook nooit zekerheid of het product wel steriel is en of er verder geen rotzooi in zit.
Zelf koop ik het liefst zoveel mogelijk bij legitieme bedrijven (zoals Organon). Waarom het risico groter maken dan het is?
Bij boldenone is dat anders. Het aantal mg's per verpakking is daar zo klein dat je wel heel wat keertjes moet prikken, of heel veel ml moet injecteren.

Eindelijk weer iets nuttigs in de steroiden sectie. :thumbs:

japy zei:
Jawel, maar wat zit er in de volgende lichting? 60%? of 100%?
Kijk als er overal 75% in zit weet ik dat ik een kwart meer moet nemen om aan het gewenst aantal mg's te komen.
Is er van elke lichting een labtest? Dat zou uitkomst geven :)

Dat is IMO gelijk het gevaar: geen regels en controles. Dan heb je ook nooit zekerheid of het product wel steriel is en of er verder geen rotzooi in zit.
Zelf koop ik het liefst zoveel mogelijk bij legitieme bedrijven (zoals Organon). Waarom het risico groter maken dan het is?
Bij boldenone is dat anders. Het aantal mg's per verpakking is daar zo klein dat je wel heel wat keertjes moet prikken, of heel veel ml moet injecteren.

Heb je helemaal gelijk in.
Daarom is het ook bij oosterse bedrijven zoals in Egypte, India en Iran, die wel Organon op hun vials hebben staan, ook helemaal niet zeker hoeveel erin zit. Organon verleent ze een licentie om onder hun naam te produceren maar de standards daar zijn wel even van een ander niveau dan hier.

Kortom iedereen is gebaat bij gebruikerservaringen met vermelding van batch en labtests! :D

Een gerenomeerd bedrijf als organon zou toch nooit zijn naam aan iets hangen als een product minder is??? Die bedrijven werken met standaarden en protocollen. Ik heb een tijd voor een automatiseringsproject op het terrein van organon in nederland gewerkt en moet zeggen dat alles daar enorm streng aan regels gebonden is.

Ik denk denk dat een amp sustanon gemaakt in verwegiestan van dezelfde kwaliteit is als die in nederland.. Iets anders is het voor pillendraaiers die opzich zelf werken in een land als iran bv. die hoeven zich niet te conformeren naar de richtlijnen die hier gelden idd.

Klopt bijna wat je zegt.

Ik leg het uit: Organon verkoopt die licenties voor de Aziatische markt met AZIATISCHE medicatie-normen. Daarom mogen er nooit producten/medicijnen uit dat werelddeel naar hier worden geimporteerd. Er is geen Eirpese kwaliteitscontrole over uitgevoerd. In Azie gelden andere normen dan hier. De machines waarmee in Iran en Egypte Organon medicamenten worden gemaakt zijn vaak tweedehands machines (kun je zien aangezien de opdruk van de amps en de kwaliteit glas veel minder zijn).
Organon geeft dus licenties uit, met die voorwaarde dat gefabriceerde middelen in die regio uitgegeven mogen worden maar NIET de Europese/westerse markt mogen overspoelen.
Uit diverse Duitse tests is ook naar voren gekomen dat bijv. Nile spullen wat minder zuiver waren. Betekent NIET dat ze MINDER van kwaliteit zijn, maar dat ze niet zo zuiver zijn geproduceerd als de Europese. Niet voor niets zijn Europese hormonen aan enorme wetten en regels onderhevig wat produceren gewoon duurder maakt.

Bij Aziatische producten blijven er reststoffen achter van het fabricageproces.

Terug
Naar boven