El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
japy zei:Ik wou tegen de zomer nog een kuurtje met boldenone van British Dragon gaan doen.
Blijkt dat er maar 75% in zit van wat beweerd wordt![]()
DBC01 zei:Da's nou weer zo'n typisch verkéérde redenering!
In de BEWUSTE batch zat maar 75%. Dat kan allang weer aangepast zijn.
Daarom zeg ik altijd: Koop spullen met batch en exp date, snappie?
maar er zijn er nogal wat op DBB die je werkelijk alles kunt aansmeren.
Dat is IMO gelijk het gevaar: geen regels en controles. Dan heb je ook nooit zekerheid of het product wel steriel is en of er verder geen rotzooi in zit.slabek zei:Ik vind dat je bij 75% werkzame stof nog niet wordt afgescheept bij een UG product.. het is en blijft gewoon gemaakt voor de zwarte markt waar geen regels en controles zijn....
japy zei:Jawel, maar wat zit er in de volgende lichting? 60%? of 100%?
Kijk als er overal 75% in zit weet ik dat ik een kwart meer moet nemen om aan het gewenst aantal mg's te komen.
Is er van elke lichting een labtest? Dat zou uitkomst geven![]()
Dat is IMO gelijk het gevaar: geen regels en controles. Dan heb je ook nooit zekerheid of het product wel steriel is en of er verder geen rotzooi in zit.
Zelf koop ik het liefst zoveel mogelijk bij legitieme bedrijven (zoals Organon). Waarom het risico groter maken dan het is?
Bij boldenone is dat anders. Het aantal mg's per verpakking is daar zo klein dat je wel heel wat keertjes moet prikken, of heel veel ml moet injecteren.

Die bedrijven werken met standaarden en protocollen. Ik heb een tijd voor een automatiseringsproject op het terrein van organon in nederland gewerkt en moet zeggen dat alles daar enorm streng aan regels gebonden is.