Fitness Seller

lage dosering Anavar verdelen over de dag of juist niet?

jciiii

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
68kg
Vetpercentage
20%
Hallo allemaal,

Ik zie dat er wel een topic is ongeveer over dit onderwerp maar daar wordt niet in gereageerd.
Wil graag advies van jullie over wat het beste is qua inname van een lage dosis anavar, namelijk dagelijks 15 mg.
Nu is dat 3 keer per dag 5 mg, maar ik lees op internet veel verschillende dingen. Namelijk dat een dosering van 5 mg bijna helemaal door de lever onwerkzaam gemaakt wordt en het dus geen zin heeft e.d.

Wat denken jullie?
3 keer per dag 5? of bijvoorbeeld twee keer 7,5 (wat moeilijker is ivm breken in een kwart tabletje), of 15 mg ineens?

Alvast bedankt!

15mg is niet veel , denk zelf dat het weinig nut heeft op deze dosis.

Ik zou dan 25mg nemen 3 in de ochtend en 2 in de avond.

Zie volgende post.

Laatst bewerkt:
30 mg anavar voor een vrouw?

je adviseert dit ook voor mannen?

Ow het is een vrouw :p

Nou 5mg per dag dus, lol. Eenmalig dan of opsplitsen in 2x2,5mg.

10 of 15mg/dag is al goed voor een man te worden ;)

10 of 15mg/dag is al goed voor een man te worden ;)

Onzin. Is per persoon verschillend. 10 is de meest gehanteerde dosering voor vrouwen. 15 is (meestal ook nog te doen, bij 20 krijgen de meeste dames problemen.

Verspreiden over de dag is prima.

En in tegenstelling tot wat je zou denken, 15mg ED is geen lage dosering! Al helemaal niet voor een eerste keer.

Onzin. Is per persoon verschillend. 10 is de meest gehanteerde dosering voor vrouwen. 15 is (meestal ook nog te doen, bij 20 krijgen de meeste dames problemen.

Verspreiden over de dag is prima.

En in tegenstelling tot wat je zou denken, 15mg ED is geen lage dosering! Al helemaal niet voor een eerste keer.

Geen onzin. Weet jij hoeveel 10 a 15mg aan androgenen is voor een vrouw? Is al veel voor een man.

Een man maakt 5mg aan test per dag aan gemiddeld. Een vrouw 20x minder, dus dan weet je genoeg ;)

5mg per dag is dus meer dan genoeg voor een vrouw. Dit gezien je rekening moet houden met verlies van de stof na first pass lever, metabolisatie, enz...

Terug
Naar boven