AndroidHealthClinic

kuurlog anavar vrouw

  • Topic starter DoueS
  • Startdatum
  • Reacties 322
  • Weergaven 44K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

:D
 
Laatst bewerkt:
Ik word nu toch wel benieuwd naar progressiefoto's. Desnoods maak je jezelf onherkenbaar. Of heb je geen startfoto's gemaakt?
 
Ik word nu toch wel benieuwd naar progressiefoto's. Desnoods maak je jezelf onherkenbaar. Of heb je geen startfoto's gemaakt?
Ja die heb ik wel.
foto’s komen vanzelf. Maar eerst moet ik me daar prettig bij voelen. Op woorden bashen is 1 ding, op lichaam heb ik geen behoefte aan. Dus eerst zelf tevreden en vertrouwen hebben in vriendelijke reacties.
 
Vrouwen zijn nooit 100% tevreden met hun uiterlijk. Toch?
Mannen wel dan? :p

Ik heb 1 punt waarop ik niet tevreden ben. Daar komt nu langzaam verandering in. Dus nog even volhouden.
 
Laatst bewerkt:
Ja die heb ik wel.
foto’s komen vanzelf. Maar eerst moet ik me daar prettig bij voelen. Op woorden bashen is 1 ding, op lichaam heb ik geen behoefte aan. Dus eerst zelf tevreden en vertrouwen hebben in vriendelijke reacties.
Vriendin, niemand gaat op je foto’s bashen. Wees daar niet bang voor. En als ze dat wel doen dan ga ik punten geven hoor !!1!!11!!11
 
Dat geeft vertrouwen. Ik zal eens kijken of ik een paar foto’s kan maken later in de week.
 
R.I.P. kuurlog? :(
 
Hoe groot is die kans hierop denken jullie?
[/QUOTE]

Is ze naar de 20 MG gegaan ? Ik heb 2 dagen 15 MG genomen en dat was echt te veel. Ik ben zelf enorm gegroeid op 5 mg ging toen naar de 10 en toen naar de 15 MG maar werd super lastig van 15 mg, ik kreeg moord neigingen en werd opgefokt ben ik normaal nooit. Nu op 5 mg en dat is het beste.

Je hoeft niet bang te zijn dat ze last krijgt van vermannelijking maar vindt 20 MG toch hoog. Ik ben 171 en weeg 65 kilo. Wil naar de 70 kg, gaat met Anavar niet lukken ;)

ben benieuwd hoe ze zich voelde op 20 MG.
 
Hoe groot is die kans hierop denken jullie?

Is ze naar de 20 MG gegaan ? Ik heb 2 dagen 15 MG genomen en dat was echt te veel. Ik ben zelf enorm gegroeid op 5 mg ging toen naar de 10 en toen naar de 15 MG maar werd super lastig van 15 mg, ik kreeg moord neigingen en werd opgefokt ben ik normaal nooit. Nu op 5 mg en dat is het beste.

Je hoeft niet bang te zijn dat ze last krijgt van vermannelijking maar vindt 20 MG toch hoog. Ik ben 171 en weeg 65 kilo. Wil naar de 70 kg, gaat met Anavar niet lukken ;)

ben benieuwd hoe ze zich voelde op 20 MG.
[/QUOTE]

Dank voor je reactie.
Ze is nu gestopt met de anavar. 20 mg vond ze toch net te veel voor haar. Gewicht. (53-54 kg) 10 mg vond ze eigenlijk genoeg.
 
Is ze naar de 20 MG gegaan ? Ik heb 2 dagen 15 MG genomen en dat was echt te veel. Ik ben zelf enorm gegroeid op 5 mg ging toen naar de 10 en toen naar de 15 MG maar werd super lastig van 15 mg, ik kreeg moord neigingen en werd opgefokt ben ik normaal nooit. Nu op 5 mg en dat is het beste.

Je hoeft niet bang te zijn dat ze last krijgt van vermannelijking maar vindt 20 MG toch hoog. Ik ben 171 en weeg 65 kilo. Wil naar de 70 kg, gaat met Anavar niet lukken ;)

ben benieuwd hoe ze zich voelde op 20 MG.

Dank voor je reactie.
Ze is nu gestopt met de anavar. 20 mg vond ze toch net te veel voor haar. Gewicht. (53-54 kg) 10 mg vond ze eigenlijk genoeg.
[/QUOTE]


Ja ik voelde met goed en nam meer voelde mij nog beter zeg maar de Hulk en op 15 mg ... niet meer te handhaven ik ;)
 
Back
Naar boven