Alweer ontzettend lang niet bezig geweest met trainen, maar het advies hier is altijd solide. Vandaar de post.
In een ver verleden heb ik goed kunnen trainen, echter alweer te lang geleden om nog een goed begin te vormen.
Onlangs heb ik om mee te beginnen een bankje gekocht, twee verstelbare dumbbells met een maximaal gewicht van 20kg per stuk en van een kennis een chin-up bar over kunnen nemen. Het doel is nog steeds uithoudingsvermogen.
Ik pak ook telkens 3 sets met 15 reps en train 3-4 dagen per week. Ik vraag mij alleen af of ik met het volgende schema niet iets mis, het is immers lang geleden dat ik mij hier mee heb beziggehouden.
Dag 1
Borst
Incline Press
Bench Press
straight Arm Pullover
Flyes
Triceps & buik
Dips
Seated Tricep Extension
Weighted sit-ups
Leg Raises
Dag 2
Rug
Chin-ups
One Arm Row
Back Flyes
Shrugs
Biceps
Seated
Incline Curl
Concentration Curl
Hammer Curl
Dag 3
Schouders
Shoulder Press
Front Raises
Side Raises
Upright Row
Benen
Dumbbell Squat
Calf Raises
Lunges
Let wel dat ik enkel dumbbells, een bankje, en een chin-up bar heb
In een ver verleden heb ik goed kunnen trainen, echter alweer te lang geleden om nog een goed begin te vormen.
Onlangs heb ik om mee te beginnen een bankje gekocht, twee verstelbare dumbbells met een maximaal gewicht van 20kg per stuk en van een kennis een chin-up bar over kunnen nemen. Het doel is nog steeds uithoudingsvermogen.
Ik pak ook telkens 3 sets met 15 reps en train 3-4 dagen per week. Ik vraag mij alleen af of ik met het volgende schema niet iets mis, het is immers lang geleden dat ik mij hier mee heb beziggehouden.
Dag 1
Borst
Incline Press
Bench Press
straight Arm Pullover
Flyes
Triceps & buik
Dips
Seated Tricep Extension
Weighted sit-ups
Leg Raises
Dag 2