Denniz0229
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 17%
beste DBers,
ik wil hier even een vraag stellen voor een vriendin van mij
sinds kort is ze op aandringen van mij ook weer begonnen met trainen.
dus heb even een simpel schema'tje voor haar gemaakt om mee te beginnen.
1x benen
1x full body
1x zwemmen
ze krijgt steeds meer motivatie en doet echt goed haar best om te doen wat ik zeg.
echter heeft ze nogal veel last van spierpijn, voornamelijk na de benen en full body dag.
zelf denk ik dat het probleem voornamelijk aan haar voeding ligt, dit is namelijk gewoon dagelijkse kost en niet gebaseerd op de training. dit houd in;
ochtend: muesli met yoghurt
middag: brood met afwisselend beleg
avond: wat de pot schaft (ze woont nog bij pappa en mamma)
ze drinkt voornamelijk water en thee en soms een kop koffie.
ik ben nu langzaam begonnen met het proberen te veranderen van haar voeding, maar hierin wil ze nog niet helemaal meewerken. zal met de tijd wel komen, maar ze wil nu voornamelijk was sneller van haar spierpijn af, omdat ze wel elke dag op werk de hele dag moet staan.
dus ik vroeg me af of iemand hier tips o.i.d. heeft?
zelf zat ik wel te denken haar een shake te voeren of wat BCAA's, maar ik heb geen idee hoe dit werkt als je voor de rest niet op je voeding let en tevens werkt het misschien anders bij vrouwen?
ik wil hier even een vraag stellen voor een vriendin van mij

sinds kort is ze op aandringen van mij ook weer begonnen met trainen.
dus heb even een simpel schema'tje voor haar gemaakt om mee te beginnen.
1x benen
1x full body
1x zwemmen
ze krijgt steeds meer motivatie en doet echt goed haar best om te doen wat ik zeg.
echter heeft ze nogal veel last van spierpijn, voornamelijk na de benen en full body dag.
zelf denk ik dat het probleem voornamelijk aan haar voeding ligt, dit is namelijk gewoon dagelijkse kost en niet gebaseerd op de training. dit houd in;
ochtend: muesli met yoghurt
middag: brood met afwisselend beleg
avond: wat de pot schaft (ze woont nog bij pappa en mamma)
ze drinkt voornamelijk water en thee en soms een kop koffie.
ik ben nu langzaam begonnen met het proberen te veranderen van haar voeding, maar hierin wil ze nog niet helemaal meewerken. zal met de tijd wel komen, maar ze wil nu voornamelijk was sneller van haar spierpijn af, omdat ze wel elke dag op werk de hele dag moet staan.
dus ik vroeg me af of iemand hier tips o.i.d. heeft?
zelf zat ik wel te denken haar een shake te voeren of wat BCAA's, maar ik heb geen idee hoe dit werkt als je voor de rest niet op je voeding let en tevens werkt het misschien anders bij vrouwen?