XXL Nutrition

Lange esters, 1x of 2x per week injecteren?

Ik zelf vind het 2* in de week fijn werken!

ben nu toevallig 3 januari begonnen met 500mg test. enanth/400 mg deca en 30mg dianabol p/d,ik injecteer ook 2x p/week,alleen zet ik per keer maar een spuit omdat ik de deca en test in een spuit trek 3ml totaal.dus 2 spuiten per week...is toch te doen?ik vind het prima werken.ben trouwens aan het vreten als een beest,gaat echt een goede kuur worden!!

Ik injecteer lange esters sowieso 2x/week.

Op die wijze ben ik gegarandeerd van stabiele bloedwaarden. Er bestaat nog teveel onduidelijkheid over, of de bloedwaarde bij lange esters gedurende 1 week even stabiel blijven IMO

En dan zie je dus uiteindelijk dat 2x per week injecteren met lange esters een stabielere hormoonspiegel tot resultaat heeft.[/QUOTE]

Dit bedoel ik met theorietjes bedenken: hierboven geef je zelf het antwoord al op de door jouw gestarte topic!!!! ;)

• Topic Starter Topic Starter
SAHR zei:
Dit bedoel ik met theorietjes bedenken: hierboven geef je zelf het antwoord al op de door jouw gestarte topic!!!! ;)

Ik had het ook zelf kunnen uitzoeken zonder een topic te openen.

Maar nu heb je een mooi topic met onderbouwde uitkomst en meningen waarna je later eventueel kan refereren.

Ik moet je daarin gelijk geven :D

niet zeuren, gewoon in 1 spuit en knallen met die hap! :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
hey kerel, dit kan je ook vinden in me log ;)

kuurverleden bestaat uit 2 kuren, zijnde dbol only en dbol, test enanth. en deca. daarnaast heel veel jongens uit mijn omgeving die ik volg die al jaren kuren.

ok bro
Ik kan ook niet alles hier op het board bekijken he ;)

Terug
Naar boven