AndroidHealthClinic

Lange kuur

Bridge gewoon op 125/150, dat komt overeen met een normale productie aan Test. 250 is daarvan dus het dubbele en gewoon voortzetten van je kuur.

Clen of Albuterol is je eigen keuze, ben geen fan van Clen opzich en Albuterol ken ik niet, kijken wat je zelf het prettigst lijkt. Wachten met cutten doe je idd tot je een fatsoenlijke dosis AAS in je donder hebt zodat je zo min mogelijk massa verliest. Je kunt 't wel al vast afbouwen van bulk naar onderhoud om dan als je kuur begint onder onderhoud te gaan zitten.

Dit zou ik dus ook doen!!! rustig afbouwen, goeie raad MikieB ;)

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 20:38 ----------

Mijn mening verschilt dus van de jouwe :p Prima toch hehe, ik zet in m'n bridge gewoon netjes 150 mg test, anderen cruisen op 500 mg, ieder z'n keus

Je hebt helemaal gelijk man! ik duik met jou mee in zee!!! 125mg is een lekkere bridge om daarna terug hoog te doseren en meer terug te kunnen gainen!!! hoe hoger je blijft zetten in je bridge hoe nog hoger je zult moeten gaan na je bridge om het maximale uit je kuur te halen:p

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 20:41 ----------

de bridge ga ik gewoon op 250mg zetten. En ik denk dat ik beter kan wachten met cutten totdat mijn 2de kuur begint? Maar kan ik beter tijdens de bridge sustanon zetten of zal ik gewoon verder gaan met test e? of maakt dit niks uit?

En kan iemand mij iets zeggen over Albuterol vs Clenbuterol?

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 18:28 ----------

iemand??

Wat ik ervan weet is dat het kortwerkende clen is gewoon!!! dus als je bij je 2weken af Albuterol neemt dan vrees ik ervoor dat je lichaam het stof gaat gewoon worden en je niet meer zo goed zult afvallen.
Ik zou gewoon ephedrine of iets anders nemen tussendoor... hopelijk heb je hier wat aan makker!

Laatst bewerkt:
gewoon 250 test anders val je zeker terug ! test -e is hier het beste voor aangezien je waardes hierbij het minst schommelen. zou ook niet al gaan cutten in je bridge maar als je kuur 2 start, je zal dan meer massa overhouden. clen zou ik alleen pakken voor een wedstrijd als je het niet optijd red ! clen is troep voor je hart en is ook niet nodig bij een goed voedingschema en evt, wat cardio.
Mooie cycles trouwens.

gewoon 250 test anders val je zeker terug ! test -e is hier het beste voor aangezien je waardes hierbij het minst schommelen. zou ook niet al gaan cutten in je bridge maar als je kuur 2 start, je zal dan meer massa overhouden. clen zou ik alleen pakken voor een wedstrijd als je het niet optijd red ! clen is troep voor je hart en is ook niet nodig bij een goed voedingschema en evt, wat cardio.
Mooie cycles trouwens.

Je valt terug als je, zoals de meeste, in een bridge opeens minder begint te vreten. Ik ben op 125 mg nog nooit teruggevallen, hooguit wat vocht kwijtgeraakt. Zelfs m'n kracht bleef op pijl :) Maar is uiteraard ieders eigen keuze.

Je valt terug als je, zoals de meeste, in een bridge opeens minder begint te vreten. Ik ben op 125 mg nog nooit teruggevallen, hooguit wat vocht kwijtgeraakt. Zelfs m'n kracht bleef op pijl :) Maar is uiteraard ieders eigen keuze.

Zelfde hier. Ik verlies niks op trt voor een 4-6 weken, maar iedereen is anders.

de bridge ga ik gewoon op 250mg zetten. En ik denk dat ik beter kan wachten met cutten totdat mijn 2de kuur begint? Maar kan ik beter tijdens de bridge sustanon zetten of zal ik gewoon verder gaan met test e? of maakt dit niks uit?

iemand??

Het blijkt dat sust na een test kuur beter is maar dat weet ik alleen van horen zeggen ik heb het nooit bevestigd gekregen, hopelijk kan iemand hier meer over kwijt

ik heb nog nooit van albuterol gehoord maar clen & eca werkt redelijk goed

Laatst bewerkt:

Hangt helemaal af van wat je te onderhouden hebt ;-) als je al over je genetische grenzen heen bent, zul je met 125 gewoon terugvallen. De echt grote gasten zullen ergens rond de 500mg bridgen.

Hangt helemaal af van wat je te onderhouden hebt ;-) als je al over je genetische grenzen heen bent, zul je met 125 gewoon terugvallen. De echt grote gasten zullen ergens rond de 500mg bridgen.

Dat snap ik, maar voor ons als relatief simpele kuurders is dat natuurlijk vrij belachelijk en geen bridge meer.

• Topic Starter Topic Starter
Kan niemand iets meer vertellen over albuterol? Want heb deze van mijn leverancier gekregen ipv. clenbuterol terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was.

Kan niemand iets meer vertellen over albuterol? Want heb deze van mijn leverancier gekregen ipv. clenbuterol terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was.

Dan stomp je je leverancier op z'n keumes :P Nee zonder grappen, ik zou niet Albuterol nemen als je Clen wilt, zeker niet als je niks weet over Albuterol. Nu nog even gauw er wat over lezen is imo not done.

Nakuur komt dan na het 2de deel van je kuur?

iemand??

Wat ga je daarna doen qua bulkschema? want je zit al redelijk hoog kerel

Laat me raden:

Week 1-16

Test- 2000
Deca- 1000
Dianabol 70 mg per dag

Terug
Naar boven