MuscleMeat

Laptop voor school?

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo,
Ik zoek een laptop voor school. Alleen heb ik daar echt helemaal geen verstand van. En ik heb met iemand gepraat die zei dat voor school een aantal dinge balangrijk kunne zijn.

-internet ontvanger
-usb poorten
-scherm formaat.

Nu weet ik alleen dat het scherm liefst 15 inc moet zijn omdat die anders gewoon te groot is.
Het enigste wat ik er voor school op moet is evt word of internet.
Ik speel Battlefield 3 en wil die graag op de laptop kunnen spelen, alleen denk ik dat het budget daarvoor er niet in zit.
wil eigelijk max 800 euro uitgeven zo niet minder.

Iemand die mij tips kan geven hiervoor of weet waar ik het best terecht kan, shop/internet etc?
laat het mij weten ;) alvast bedankt.

ik heb net een samsung 7 serie gekocht. Erg tevreden mee, maar wel iets duurder. Samsung 5 is goedkoper, maar ie ken ik niet echt. Je moet idd voor een max 15 inch gaan. Je hebt nu ultrabooks die zijn snel en makkelijk mee te nemen. Deze zijn alleen wel duur en er zit relatief minder in. Battlefield 3 is nogal een flinke game, dus ik weet niet of dat m gaat worden.
Ik zou in ieder geval letten op het aantal usb poorten, wat voor harde schijf er in zit en hoe snel hij is. Ik vond het zelf belangrijk dat er genoeg opslag op staat, en vooral dat hij snel opstart enz. Daarom zou ik zelf ook geen laptop kopen van 500euro oid.

Ik zou proberen een i7 aan te schaffen met een redelijke videokaart dan kan je die battlefield op normale specs wel spelen hoor.

hwi,tweakers,notebookcheck hebben vaak reviews/shopguides/forums waar je het snelst info kan vinden.
Ik zal daar beginnen met kijken.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de info ik heb dat tweakers vaker gehoord dus ga daar zeker eens na kijke :)

Terug
Naar boven