MuscleMeat

goede pc samenstellen help aub

Tegenwoordig is Intel wel wat beter dan AMD, maar dat weegt imo niet echt op tegen het grote prijsverschil. Zeker gezien ook de moederborden van Intel veel duurder zijn dan die van AMD.

Echt wel een hele 2 euro, als je een beetje een futureproof moederbord neemt.

Dus met sata600 en usb3.

Als je nu AMD koopt om te gamen is dat puur omdat je aardig bent tegen AMD, anders neem je gewoon een Intel i5 2500 (k)

http://www.youtube.com/watch?v=5HNSwWKIuBY&feature=related

Laatst bewerkt:
Een 560 GTX in Sli maar Kingston Valueram er in gooien? Nu zal je niet veel verschil merken met sneller geheugen maar voor die prijs heb je sneller en beter geheugen.

Verder wel een mooi moederbord en met de kast is ook weinig mis maar ik denk dat je bij een 4launch al goedkoper uit zou zijn. Alleen bij moederbord en kast ben je dan al 25 euro minder kwijt. Tevens heb je bij 4launch voor de prijs van een i5-2500 bij Informatique een 2500K.

Hoe kan ik mijn processor overclocken? ik heb nu een e8500 3.16ghz dual core

• Topic Starter Topic Starter
tnx, waarom weet ik hier toch weer niks van af ;P ben er nu al hele dag mee bezig haha

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]
deze ziet er wel veelbelovend uit, weet niet of videokaart goed is maar processor lijkt me zeer goed

GTX570 zeer goed kaartje ;)

[Link niet meer beschikbaar]
deze ziet er wel veelbelovend uit, weet niet of videokaart goed is maar processor lijkt me zeer goed

Niet doen....videokaart is goed , processor ook...maart de rest zou ik echt niet kopen.
H67 moederbord...dit is echt low budget zeker niet future proof , 1x pci-e slot ::(
939€ voor dit bakje veel te veel.

Laat ons zeggen je koopt de volgende:

i5 2500k voor 180€ (overclocking friendly cpu:D)
8 Gb 1600mhz DDR3 5 tientjes (4 Gb meer dan die site)
Asus P8P67 voor 120€ (overclocking friendly mb:D)
2 x MSI NVIDIA GeForce GTX 560 Ti voor 420€ (SLI 560Ti is wel sneller dan 1x 580)
of
1 x MSI NVIDIA Geforce GTX 580 voor 449€
1 x Corsair TX750M voor 109€ (voeding met kabel management)
1 x OCZ Vertex3 60Gb SATA3 voor 95€ (ze staan duur we zitten in een slechte periode voor aankoop schijven)
1 x Pioneer DVD brander 25€
1 x Sharkoon Vaya pc kast voor 25€ (bijna zelde kast als op die site...deze is helemaal zwart van binnen)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(zonder after market koeling , muis ,toetsenbord , monitor , luidsprekers , Windows)

In elkaar steken ? doe het zelf is zo gemakkelijk...50€ laten doen veel te overpriced.

Totaal = 1025€ (SLI 560Ti setup...kan in BF3 meer dan 60fps halen op Ultra settings)

optie2: met 1 gtx 560Ti -210€ (kan ultra BF3 draaien gemiddeld 30fps)

Totaal = 815€

optie3: zelfde kaart als op die site +120€ MSI NVIDIA gtx 570 TwinFrozr OC

Totaal = 935€

swap SSD met gewone HDD dan kom je nog goedkoper uit.

Altijd stel zelf samen laat je niet rippen door die sites!!!! ready to go pc's zijn altijd duur.

sqju6u.jpg

Wat vinden jullie hier van? :)

Laatst bewerkt:
Ik zou niet zo'n goedkoop moederboardje nemen man dan moet je over een jaar weer een nieuwe, ook dit in combinatie met je hdd van crucial moet je minimaal een sata600 aansluiting hebben op je mobo wil je er de volle speed uithalen :)

wtf een 1tb hd voor 150 euro? ik weet met da gedoe in taiwan maar je gaat toch geen 150 euro betalen voor 1tb?

wtf een 1tb hd voor 150 euro? ik weet met da gedoe in taiwan maar je gaat toch geen 150 euro betalen voor 1tb?

Dat dus, je moet wel erg graag willen upgraden naar een nieuwe pc als je dat soort prijzen gaat betalen. 1 Tb voor 150 euro is zwaar bezopen. Het gaat overigens om Thailand, niet Taiwan.

ik heb er zelf geen verstand van, dit heeft iemand voor me uitgekozen.
http://www.afuture.nl/ ( Dit is die site )

Wat zouden jullie me aanraden? + budget is een beetje 750,- +-
900,- vind ik zelf een beetje overdreven.

Koop nu geen HDD peeps...lol er zijn winkels die 220€ vragen voor 1TB , oude prijs was 40€...**** dit noem ik stelen man.

Terug
Naar boven