AndroidHealthClinic

Laptop werkt niet meer!

Daster

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Ik zette mn laptop met Windows Vista vanmiddag uit, want hij moest windows updates installeren.

Nu zette ik hem net weer aan, maar waar je normaal het inlogscherm ziet, zie ik nu alleen maar een zwart scherm. De muisaanwijzer is wel gewoon zichtbaar!

Verder reageert hij niet op ctrl-alt-delete etc....

In de veilige modus start hij wel op en ik heb al geprobeerd een sytem restore te doen, maar dan geeft hij aan dat de system restore niet lukte vanwege een 'disc failure'.

Ik heb ook geprobeerd alle updates weer te verwijderen, maar verandert niks.

Weet iemand een oplossing???

ik weet het niet, maar dankzij jou zal ik ff wachten met die update alleszins.

bij een nieuwe pc/laptop is het eerste wat ik doe, auto updates afzetten

als er goede SP uitkomt download ik die wel ipv al die aparte updates

Vista rommel.. zet XP of Windows 7 erop ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kweet niet 100% zeker of het door de update komt.. Ik heb ook ff gekloot met TuneUp Utilities namelijk, maar toen deed hij het in principe gewoon nog..

dat tuneup utilities doet niets gevaarlijks, vista is gewoon bagger

zoals eerder gesuggereerd, gooi windows 7 erop, werkt echt top en de OEM versie is uitgelekt en beschikbaar samen met een NL language pack en activator

Heb je enig idee waar ik die activator vandaan kan halen?

Ben nu OEM met deze bestandsnaam aan het binnenhalen: Microsoft.Windows.7.ULTIMATE.x86.OEM.DVD-BIE

Heb ik dan de goede? Hij vindt wel 50 verschillende downloads bij ftd. Ik heb hem trouwens liever in het engels dus dat scheelt al

Heb je enig idee waar ik die activator vandaan kan halen?

Ben nu OEM met deze bestandsnaam aan het binnenhalen: Microsoft.Windows.7.ULTIMATE.x86.OEM.DVD-BIE

Heb ik dan de goede? Hij vindt wel 50 verschillende downloads bij ftd. Ik heb hem trouwens liever in het engels dus dat scheelt al
das de 32 bits ja, dat is de goeie

Hm ok....

Enig idee trouwens of bestanden in my documents etc bewaard worden als ik vista update met deze.....

Hm ok....

Enig idee trouwens of bestanden in my documents etc bewaard worden als ik vista update met deze.....

Deze worden zover ik weet niet automatisch bewaard. (je zou onder veilige modus het programma 'easy file transfer' van Microsoft kunnen proberen te runnen; Dit is een programma dat gemaakt is om je instellingen over te nemen en terug te zetten)

Deze worden zover ik weet niet automatisch bewaard. (je zou onder veilige modus het programma 'easy file transfer' van Microsoft kunnen proberen te runnen; Dit is een programma dat gemaakt is om je instellingen over te nemen en terug te zetten)
moet lukken al het goed is, bij mij niet omdat ik van xp naar 7 ging

het ligt eraan of je de schijf formatteert of dat je gewoon windows 7 erbij zet, in het eerst geval zijn je bestanden natuurlijk weg.

voor de activator mag ik volgens mij geen verwijzing geven, maar als je de goeie hebt zit de activator erbij.

Heb je al een harde reset gedaan?

Ik heb windows 7 er nu opstaan en het werkt allemaal perfect :)

Aanradertje

En ik heb niks geactiveerd ofzo, maar hij doet het gewoon :thumbup:

kreeg gisteren het zelfde, maar bleef bij een zwart scherm geduldig wachten waardoor ik weer in mijn inlogscherm terecht kwam.

Het lag bij mij echt niet aan ongeduld pik ;)

voor windows 7 activatie:
klik op start, rechtermuisknop op computer, eigenschappen/properties

onderaan staat iets over windows activeren, check dat eens even ;)

Go Linux...

ALs je daar geen zin in hebt, win7 indd :)

Om te zien of je windows geactiveerd is moet je ff met de rechter muisklik op deze computer en dan eigenschappen en dan naar beneden scrollen. Als deze niet geactiveerd is dan staat er nu ook een Windows 7 nl 64bit op ftd die al geactiveerd is en die werkt super.

Terug
Naar boven