AndroidHealthClinic

last van de gewrichten ?

Chemical

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
21
Bij deze een kleine tip voor mensen die tijdens het trainen last hebben van de gewrichten. Er is een volkomen natuurlijk supplement verkrijgbaar onder de naam glucosamine dat in een korte tijd het trainen zonder pijntjes mogelijk maakt. Het is in de meeste fitness winkels en reformhutjes wel te krijgen. Het wordt gemaakt door onder andere nature's best.

Yep is al langer gekend maar werkt alleen bij lange inname. Een maandje glucosamine (event. aangevuld met chondroïtine) brengt geen zoden aan de dijk. Ik heb het een half jaar genomen met resultaat maar voor goede glucosamine betaal je en het werd me wat te duur.

bij mij werkt het perfect. Heb extreem last van m'n pols gehad en toen ik begon met glucosamine heb ik maar 1 trainingsdag geskipt, verder gewoon door getraint. langszaam gaat de pijn nu weg en probeer gewoon zo zwaar mogelijk te trainen al is dat met bijv. biceps wel moeilijk.

• Topic Starter Topic Starter
marcos zei:
bij mij werkt het perfect. Heb extreem last van m'n pols gehad en toen ik begon met glucosamine heb ik maar 1 trainingsdag geskipt, verder gewoon door getraint. langszaam gaat de pijn nu weg en probeer gewoon zo zwaar mogelijk te trainen al is dat met bijv. biceps wel moeilijk.

heb er zelf ook wel baat bij gehad vooral bij een zware triceps training kreeg ik wel eens last van mijn ellebogen

Volgens mij nog steeds hier het goedkoopste te krijgen:

www.glucosamine.com

Is een site van een van onze leden.

Glucagon van de kruidvat -> glucosamine + chondroitine

Terug
Naar boven