MuscleMeat

latspread met zerochest

vraag is, wat is een goed voedingsschema...Zo ziet mijn dagelijkse patroon er tijdens de "bulk" uit:
ontbijt:shake of 4 eieren met havermout(eventueel melk)
middagmaal: zuiver vlees, groenten, rijst of aardappelen
2u later: noten met kwark of tonijn of kipfilet
2u later: havermout met kwark of tonijn of kipfilet
2 u later:training
1uur later:havermout met tonijn of kipfilet of americain natuur
voor het slapen: bak magere kwark, soms met noten

Waar loopt het dan mis???

hou eens een VAST patroon aan: zo weet je toch niet wat werkt en niet voor je werkt met of of of , en dude americain natuur ...

1: 75gr Brinta + 40gr whey + WATER
2: Blik tonijn met wat olijfolie + 62.5gr rijst (half zakje basmati) + groenten
3: 150 kip + 62.5 gr rijst + groenten
4: 150 kip + 62.5gr rijst (1 uur voor trainen)

* Voor trainen een ECA stack of carnitine achtig spul ofzo , waar je beetje van pept en je vetverbranding wat stimuleert en toch zeker 3a4 x45 min cardio per week, liefst toch om de dag wil je het goed doen!

NA trainen meteen 50gr whey
5: 150 kip + 62.5gr rijst
6: Magere kwark

Alle kip/kalkoen/runds met wat olijfolie klaarmaken, ofwel tijdens bereiden ofwel erna er wat op doen als goeie vetbron.
En idd door de dag mag je wel es een handje noten eten maar overdrijf hier ook niet mee

Kzou niet te veel gaan cutten in ieder geval want zal denk ik niet echt veel van over blijven dan, gewoon clean bulken.

Wordt je dan niet helemaal gek van die kip en rijst beast?:p

• Topic Starter Topic Starter
hou eens een VAST patroon aan: zo weet je toch niet wat werkt en niet voor je werkt met of of of , en dude americain natuur ...

1: 75gr Brinta + 40gr whey + WATER
2: Blik tonijn met wat olijfolie + 62.5gr rijst (half zakje basmati) + groenten
3: 150 kip + 62.5 gr rijst + groenten
4: 150 kip + 62.5gr rijst (1 uur voor trainen)

* Voor trainen een ECA stack of carnitine achtig spul ofzo , waar je beetje van pept en je vetverbranding wat stimuleert en toch zeker 3a4 x45 min cardio per week, liefst toch om de dag wil je het goed doen!

NA trainen meteen 50gr whey
5: 150 kip + 62.5gr rijst
6: Magere kwark

Alle kip/kalkoen/runds met wat olijfolie klaarmaken, ofwel tijdens bereiden ofwel erna er wat op doen als goeie vetbron.
En idd door de dag mag je wel es een handje noten eten maar overdrijf hier ook niet mee

Is het wel verstandig om zoveel koolhydraten te eten dan?
En wat is de meerwaarde van rijst tov havermout?

Havermout is prima joh.

Kzou niet te veel gaan cutten in ieder geval want zal denk ik niet echt veel van over blijven dan, gewoon clean bulken.

Wordt je dan niet helemaal gek van die kip en rijst beast?:p

Nope brinta/shake en kip/rijst of pasta/rijst day in day out al aantal jaar nu en geen enkele maaltijd heb ik er geen zin in.
Ik kijk zelfs nu al uit naar men 100gr brinta met choco whey morgenvroeg !

Ik eet ook year round ongeveer hetzelfde geen periodes waarin ik veel cheat of niet op men voeding let, natuurlijk wissel ik bepaalde dingen af anders word het eentonig maar ik bulk en cut gewoon op hetzelfde schema alleen bv 1 extra kom brinta en ipv half zakje rijst een heel zakje per maaltijd

tonijn daarentegen of koolvis/zalm enz daar heb ik wel die walgmomenten bij en echt dagen/weken dat ik er niks van moet weten :D

---------- Toegevoegd om 03:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:19 ----------

Is het wel verstandig om zoveel koolhydraten te eten dan?
En wat is de meerwaarde van rijst tov havermout?

Kijk als je nu gaat cutten op weinig kcals en carbs ga je van killerbee naar minibee:D
Wat ik aanraad is een fatsoenlijk schema te hanteren waarin je spierherstel en opbouw zeker genoeg stimuleert zodat je elke dag hard kan beuken in de gym en je muscles genoeg voeding geeft om te groeien.
Je doet daarbij 4x45 m cardio per week dus gaat zoiezo aan de vetverbranding werken wat ervoor gaat zorgen dat je zoals sommige hier wel al hebben meegemaakt als ze voor de eerste keer een fatsoenlijk voedingsschema hanteren tegelijk gainen en droger worden.
Hierbij kan je je gewicht stabiel houden of zelfs nog wat massa pakken en rustig aan wat droger worden...

Maar maakt het nu uit of ik havermout ipv rijst eet? Want ik kan echt niet de hele dag warme maaltijden koken..
Nog een ander vraagje: doe ik er beter aan om een hele tijd voor de cardiosessie geen carbs te eten?(aangezien ik gn carbs mr vet wil verbranden..)

Maar maakt het nu uit of ik havermout ipv rijst eet? Want ik kan echt niet de hele dag warme maaltijden koken..

Maak gewoon 2 zakjes rijst klaar en 450gr kip , doe ze in van die tupperware bakjes en klaar...

En nee voor jou doeleinden maakt dat idd geen **** uit maar men hele voedingsschemauit havermout of brinta opmaken doe ik niet.
Ik vind door de dag , vooral voor en na het trainen rijst een betere bron van carbs , ik haal er langer energie uit. maar das misschien persoonlijk , als jij liever havermout eet moet je dat doen.
Je kan ook ff 250gr pasta maken en die in 4 bakjes met je kip verdelen, beetje ketchup erop en wat broccolie en tomaatjes erdoor en das ook heel lekker en net even goed!

En als allerlaatste vraag, ik had graag een fb schema gedaan.
Ik doe nu al een hele tijd split. Dit zou m'n schema zijn:
Maandag:
Squat :4*
Benchpress:4*
Deadlift:3*
Chest supported row: 4*

Woensdag:
Pin pull:4*
Leg press:4*
Db shoulder press:3*
Chest supported row:4*
(cg bp:2*)

Vrijdag:
Squat:4*
Bench:3*
Pin pull:3*
Dippen:2*
Chest supported row:4*
bb curl:3*

pik tijd voor RUG haarverwijdering acties :D verder , volgens mij als jij gaat door zette :D word je kast (y)

dankzij haar en witte huid word vet% veel te hoog geschat. niet hoger dan 18 naar mijn mening.

Zeker 20%+

Mensen schatten over het algemeen sowieso altijd al te laag in. Zorg gewoon dat je onder de 15 komt te zitten, ga je er een stuk scherper uitzien en heel wat meer definitie hebben.

Dus als ik het allemaal goed begrijp ben ik zo vet als hem:
may172003.jpg
:eek:

Stop bitchin.. start cuttin ;)

no way... die gast is veel dikker dan jou, 18-20% idd...

lol nee dat is niet juist, die man staat rond 25-28% :D

Terug
Naar boven