Fitness Seller

Lee Priest updates topic

Nee slaat juist op alles deze man verlaagt zichzelf heel erg door dit te doen en die ban ja hoe zou dat nou komen ? Deze man heeft status en aanzien en dan ga je je niet verlagen. Zou hetzelfde zijn dat je als NK winnaar op de flex cup gaat staan nou nou wat een prestatie. Als top van de wereld is waar je hoort dan zorg je dat je daar bij hoort en kan dat niet is er pensioen ;).
Dus als je nog niet weet hoe het wereldje draait dan praat er niet over aub

Dus iemand die jaren op topniveau actief geweest is, bijvoorbeeld formule 1, dit door leeftijd niet meer aankan mag dan niet meer in een lagere reeks nog verder racen omdat hij de sport niet kan laten? Idem topvoetballers die nog ergens uitbollen. Die gaan eens goed lachen met u status en aanzien.

Dus iemand die jaren op topniveau actief geweest is, bijvoorbeeld formule 1, dit door leeftijd niet meer aankan mag dan niet meer in een lagere reeks nog verder racen omdat hij de sport niet kan laten? Idem topvoetballers die nog ergens uitbollen. Die gaan eens goed lachen met u status en aanzien.

Deze man kan makkelijk meedraaien met de huidige pro's zal die weinig moeite mee hebben. Maar blijkbaar snappen mensen hier niet dat het gewoon voor lul staan is wat nu als ronnie coleman mee gaat doen aan de Universe en daar verliest dan staat ie eeuwig voor gek net als Lee al hij niet durft te winnen daar. Hij was een van mijn favorieten maar dit maakt hem toch echt kapot de inkt zit in z'n hersenen

Kan u ergens wel volgen hoor maar kijk nu naar bijvoorbeeld Michael Schumacher. Toch de coleman van zijn sport. Heeft ook een paar seizoenen te lang geracet. Maar Amuseerde zich nog, kon wss nog niet stoppen uit psychologische schrik van wat na de sport... kan je het hem kwalijk nemen? Had hij hem nog wat gaan amuseren in een lagere reeks, hij had zich minder belachelijk gemaakt. Zo zie ik het een beetje. Maar respect voor elk zijn mening hoor

Deze man kan makkelijk meedraaien met de huidige pro's zal die weinig moeite mee hebben. Maar blijkbaar snappen mensen hier niet dat het gewoon voor lul staan is wat nu als ronnie coleman mee gaat doen aan de Universe en daar verliest dan staat ie eeuwig voor gek net als Lee al hij niet durft te winnen daar. Hij was een van mijn favorieten maar dit maakt hem toch echt kapot de inkt zit in z'n hersenen

Mwah vind ik niet.. Lee heeft zich al genoeg bewezen en gegeven feit dat hij nu wat ouder is wil het niet zeggen dat hij per se moet winnen..
Dan kan je ook over Jay zeggen dat hij geen wedstrijd meer moet draaien anders ''moet hij winnen'' hij staat niet voor lul als hij niet wint.. Lee dus ook niet.

Mwah vind ik niet.. Lee heeft zich al genoeg bewezen en gegeven feit dat hij nu wat ouder is wil het niet zeggen dat hij per se moet winnen..
Dan kan je ook over Jay zeggen dat hij geen wedstrijd meer moet draaien anders ''moet hij winnen'' hij staat niet voor lul als hij niet wint.. Lee dus ook niet.

Je snapt het echt niet ? Jay staat nog op het hoogste podium Lee gaat vanaf het hoogste weer terug naar vele malen lager onder zijn niveau heel ver eronder

Je snapt het echt niet ? Jay staat nog op het hoogste podium Lee gaat vanaf het hoogste weer terug naar vele malen lager onder zijn niveau heel ver eronder

Volgens mij weet jij niet eens waarom hij een ban heeft, die heeft hij omdat hij zijn eigen principes volgde.
En wie ben jij om dat soort dingen te zeggen? Je hebt zelf geen moer bereikt in dat jaar dat je.. Laat ik er maar niks over zeggen...

Lee priest gaat het podium op omdat hij daar op mag, en met IFBB heeft hij geen moer meer te maken. Simpel zat.
Is dat verlagen? Nee, de man is 40+ en maakt er nog wat van.

Ik moet jou nog zien op die leeftijd uberhaupt de helft van zijn stats te hebben. Not gonna happen.
Laat hem lekker zijn ding doen.

ik denk eerder dat jij het niet snapt imo...
de man is in de 40, leeft er nog steeds voor en wil dolgraag op het podium staan in zijn best mogelijke shape...
moet hij het daarom laten omdat hij die IFBB ban gekregen heeft en omdat bepaalde nitwits vinden dat hij zichzelf degradeert?

is gewoon pure liefde voor de sport
beste voorbeeld wordt hier aangehaald trouwens
Schumacher heeft nog ettelijke jaren na zijn top meegedraaid, weliswaar met een k*twagen waarvan hij op voorhand wist dat hij praktisch onmogelijk zou meedraaien voor de prijzen :)
of vind je de overstap van Ferrari naar Mercedes geen grote stap terug?

en gezien Lee's manier van doen en leven, denk je nu echt dat ie een **** geeft om zijn status die hij bij sommige mensen heeft? :D

Jesse, je snapt het echt niet he? Snap je dan echt niet dat Lee er geen **** om geeft wat anderen van hem vinden. Waarom denk je dat heel zijn gezicht vol tattoo's staat? Hij wil gewoon leuk een wedstrijdje draaien en dat imago en status zal hem geen **** uit maken. Hij doet het voor zichzelf en zijn fans.

Jesse, je snapt het echt niet he? Snap je dan echt niet dat Lee er geen **** om geeft wat anderen van hem vinden. Waarom denk je dat heel zijn gezicht vol tattoo's staat? Hij wil gewoon leuk een wedstrijdje draaien en dat imago en status zal hem geen **** uit maken. Hij doet het voor zichzelf en zijn fans.

Voor zijn fans ? Denk je dat die daar wel wat om geeft dan ? Het is een vreemd kereltje dat zeker super fysiek dat ook is zeker. Maar hij iets doen voor anderen hahah je hebt werkelijk geen idee wat een voorbereiding kost

Voor zijn fans ? Denk je dat die daar wel wat om geeft dan ? Het is een vreemd kereltje dat zeker super fysiek dat ook is zeker. Maar hij iets doen voor anderen hahah je hebt werkelijk geen idee wat een voorbereiding kost

Natuurlijk geeft hij om zijn fans. Waarom zou hij anders youtube filmpjes voor ze maken? Een voorbereiding zal best wat kosten maar als hij daar het geld niet voor had zou hij hem vast niet doen.

wat een k*t gezeik ook weer

Lee doet sws niet mee aan wedstrijden, hij heeft meerdere keren aangegeven dat de olympia vriendjespolitiek is en dat ze daar heel erg shady zijn.

wat ik me afvraag: waar zou hij momenteel het geld vandaan halen om er zo enhanced te blijven uitzien? Wordt hij op de 1 of andere wijze nog gesponsord?

Terug
Naar boven