AndroidHealthClinic

Lee Priest updates topic

vraag me af waarom.
Hij heeft geen blessures, heeft fantastische genen, een paar goeie kuurtjes erin, goed wat massa erbij trainen en dan moet het wel goed komen met hem
Hij had ruzie met de IFBB, iets over betalingen van een procard als ik het goed heb. Maar dat zit zo diep geworteld dat een terugkeer bij de IFBB niet meer zal gebeuren.

Inderdaad, hij liep ook altijd te zeiken over de jurering. Hij had eigenlijk veel vroeger moeten overstappen, nu is hij toch al in de herfst van zijn carrière.

Hij had ruzie met de IFBB, iets over betalingen van een procard als ik het goed heb. Maar dat zit zo diep geworteld dat een terugkeer bij de IFBB niet meer zal gebeuren.

Volgens mij ging het erom dat hij wedstrijden deed bij meerdere bonden, en dat was/is niet toegestaan dus is ie zijn procard kwijt...

dacht ik hoor ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wCcDPRz.jpg

lol??

lil queer

blijft een beetje vreemde maar mooie gozer mbt hoe ie zich altijd verwoordt in filmpjes.
vind zn arm echter niet meer mooi ogen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jezus, echt sick die armen zo op die foto o_O

strong queen is strong

rare korte vingertjes, hij is natuurlijk ook een mini mannetje. ieeewwww

super bodybuilder trouwens

Misschien wat te kort door de bocht om hem pauper te noemen. Maar ik heb in real life nog nooit een fatsoenlijk mens ontmoet die een tattoo in het gezicht had.:p

De enige mensen die ik irl tegen ben gekomen met een tattoo in het gezicht waren: Tatoeërders zelf en mensen die bier drinken belangrijker vinden dan werken..

Ik vind dat iedereen moet doen waar ie zin aan heeft, ik veroordeel dan ook niemand op basis van dit soort uitingen. Echter, wil je in de maatschappij een fatsoenlijke baan, dan denk ik dat een tattoo in het gezicht niet bepaald uitnodigend is voor een werkgever. Zelf zou ik er geen problemen mee hebben, zolang zo'n persoon maar niet naar klanten gaat :D

Waar gaat hij aan mee doen?

Kan me niet herinneren dat hij vroeger zo bizar vasculair was.

more...

2hs9ogl.jpg

9tesed.jpg

juzsyb.jpg

2iw864p.jpg

2qxt8gi.jpg

29xazvd.jpg

ezmz5s.jpg

walu6t.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven