XXL Nutrition

Lee Priest updates topic

Bezoekers in dit topic

Waarom heeft hij geen pro card meer? Dacht dat je zoiets voor het leven had?
 
Watsup met die face tattoo?
Ergens ook wel weer hard tough
 
Waarom heeft hij geen pro card meer? Dacht dat je zoiets voor het leven had?

afgepakt vanwege zijn uitingen naar Branch Warren geloof ik
 
afgepakt vanwege zijn uitingen naar Branch Warren geloof ik

nee toch, hij was toch voor een andere bond uitgekomen en dat hebben ze hem kwalijk genomen.
 
Waarom heeft hij geen pro card meer? Dacht dat je zoiets voor het leven had?
Moet je tevens ook 200-500 contributie per jaar betalen dacht ik.
 
Ok fans you have asked its been 7 years do Yes for you I am making comeback October 12th NABBA Universe England I will be back. Right now I not dieting nit on supps just cleaned up eating and doing cardio Contest prep will start July 20th. So to my fans who have stuck by me all these years this one is for you

Lee
 
Gaaf!

Al is ie er wel flink op achteruit gegaan door de jaren heen. Die enorme benen bereikt ie ook niet meer als nu een contestprep volgt. :(
 
afgepakt vanwege zijn uitingen naar Branch Warren geloof ik

Dat zou echt triest zijn. Is niet iets waar een bond zich mee moet bemoeien. Dan kiezen ze ook duidelijk een partij.
 
Moet je tevens ook 200-500 contributie per jaar betalen dacht ik.
Dit is de reden. En hij was voor een jaar verbannen maar moest volgens mij wel gewoon doorbetalen?

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 10:45 ----------

Dat zou echt triest zijn. Is niet iets waar een bond zich mee moet bemoeien. Dan kiezen ze ook duidelijk een partij.
IFBB verkiest ook duidelijk partij om Branch steeds zo hoog te laten plaatsen(muscletech...). Wat een smerig gebroken fysiek is dat...
 
Respect dat hij er nog zo bij staat!
Weet iemand hoe oud Priest nu is?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 13:43 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bruut !

Wie is die kerel in het rood die de foto maakt ?
Zie hem ook in zijn glorie dagen terug in video's , broers maybe?
 
Ben ik de enige die die benen pic niet bepaald indrukwekkend vindt?
 

Not sure if srs, maar zijn uiterlijk tattoo's in het gezicht in combinatie met een exorbitant gespierd lichaam. Die kerel wordt in het bodybuilding wereldje misschien nog serieus genomen. Maar in de maatschappij is het een clownesk persoon. Die kerel zal nooit een normale functie in het bedrijfsleven kunnen vervullen aka een kansloze pauper.
 
Not sure if srs, maar zijn uiterlijk tattoo's in het gezicht in combinatie met een exorbitant gespierd lichaam. Die kerel wordt in het bodybuilding wereldje misschien nog serieus genomen. Maar in de maatschappij is het een clownesk persoon. Die kerel zal nooit een normale functie in het bedrijfsleven kunnen vervullen aka een kansloze pauper.

Jij gaat als meneertje staat oordelen of iemand al dan niet een functie kan uitvoeren in het bedrijfsleven? Jij bent dus eigenlijk zelf een kansloze pauper?
 
Back
Naar boven