Fitness Seller

Lee Priest updates topic

Bezoekers in dit topic

Was jij niet degene die vol trots zat te vertellen in een ander topic dat je een uitkeringtrekker bent?

En het probleem daarmee is? Ik trek geen uitkering, nooit gedaan en hebt 0.0 problemen met mensen die dat doen.
 
Waarom zou die een normale functie in het bedrijfsleven willen indien er als BB'er meer poen en roem te verdienen viel?

Daar heb je wel een punt. Maar ik zou liever niet hebben dat mijn dochter met zo'n persoon thuis komt. Als je begrijpt wat ik bedoel.
 
@ Swagger: gelukkig leef jij in een niemandsland....
 
Daar heb je wel een punt. Maar ik zou liever niet hebben dat mijn dochter met zo'n persoon thuis komt. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ook niet, geef ik je helemaal gelijk in! Desondanks, dit is een forum. En aangezien we allemaal wel een beetje e-hero's zijn, is het gewoon de bedoeling dat we elkaar met respect behandelen.

Natuurlijk staan mij bepaalde dingen ook totaal niet aan, maar elkaar zonder respect bejegenen op het ''internet'' getuigt meer van zwakheid.

Just my 2 cents.
 
Daar heb je wel een punt. Maar ik zou liever niet hebben dat mijn dochter met zo'n persoon thuis komt. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Begrijp wat je wil zeggen maar probeer dit eens: Als je iemand kent in je gym of ergens anders waar je van denkt, "wat voor een nerd/debiel/loser/enz, is dat, moet je eens proberen om dit uit je hoofd te zetten en met die persoon te praten en je zal zien dat tattoo's, kettingen, bepaalde kleding echt niet bepalen hoe iemand is en dat die persoon waar je eerst van dacht dat het een randdebiel was, echt nog niet zo'n slecht persoon is.

Mensen met tattoo's worden meestal gezien als marginaal, maar het is gewoon een manier van expressie voor de meeste.

Minder extreem voorbeeldje: de ss cut (kapsel) werd vroeger als marginaal gezien, (gabbers en andere hadden dit), nu is het gewoon modern en loopt iedereen ermee rond, zelfs in de zakenwereld.
 
En het probleem daarmee is? Ik trek geen uitkering, nooit gedaan en hebt 0.0 problemen met mensen die dat doen.

Geen problemen mee mits je geen andere keus hebt. Als je er trots op bent en te lui bent om te werken verdien je een nekschot.
 
Geen problemen mee mits je geen andere keus hebt. Als je er trots op bent en te lui bent om te werken verdien je een nekschot.

Hej kale,

Het komt misschien over alsof ik er trots op ben maar niets is minder waar. Het is zwaar kloten om geen baan te hebben, het gevoel van eigenwaarde krijgt een flinke deuk als je moet leven van heel weinig geld. Ik maak er soms maar een grapje van want anders zou ik er nog depressief bij worden, het liefst ging ik gister nog aan de slag maar ik heb 3 jaar een opleiding gevolgd waar nu momenteel geen vaste fulltime baan in te vinden is. Ik ga daarom binnenkort weer een nieuwe opleiding volgen bbl gericht in een sector met meer toekomst perspectief.

Ik hoop niet dat je me in de nek gaat schieten Kale, want dat lijkt me enorm pijnlijk. Mocht je nog meer persoonlijke vragen hebben PM gerust, ik heb geen geheimen, ik ben een open boek.

Groeten,
Swagger

Ps: Het is niet zo dat ik Lee Priester zijn karakter/persoonlijkheid of houding pauper vind, waarschijnlijk is hij een stuk socialer dan het gemiddelde. Maar persoonlijk vind ik een tattoo in het gezicht toch een bepaalde pauper uitstraling hebben. Verder heb ik wel respect voor zijn sport prestatie hoor. Ik drukte me misschien wat ongelukkig uit gister.
 
  • Like
Waarderingen: KaLe
Ok fans you have asked its been 7 years do Yes for you I am making comeback October 12th NABBA Universe England I will be back. Right now I not dieting nit on supps just cleaned up eating and doing cardio Contest prep will start July 20th. So to my fans who have stuck by me all these years this one is for you

Lee


Heel erg vet, waar heb je dat gevonden?



PS: Swagger, Ik denk dat je te laat bent met je berichtje man. Als KaLe eenmaal besluit iemand in zijn nek te willen schieten kom je er niet meer onderuit heb ik wel eens gehoord... sterkte dude..
 
Hej kale,

Het komt misschien over alsof ik er trots op ben maar niets is minder waar. Het is zwaar kloten om geen baan te hebben, het gevoel van eigenwaarde krijgt een flinke deuk als je moet leven van heel weinig geld. Ik maak er soms maar een grapje van want anders zou ik er nog depressief bij worden, het liefst ging ik gister nog aan de slag maar ik heb 3 jaar een opleiding gevolgd waar nu momenteel geen vaste fulltime baan in te vinden is. Ik ga daarom binnenkort weer een nieuwe opleiding volgen bbl gericht in een sector met meer toekomst perspectief.

Ik hoop niet dat je me in de nek gaat schieten Kale, want dat lijkt me enorm pijnlijk. Mocht je nog meer persoonlijke vragen hebben PM gerust, ik heb geen geheimen, ik ben een open boek.

Groeten,
Swagger

Ps: Het is niet zo dat ik Lee Priester zijn karakter/persoonlijkheid of houding pauper vind, waarschijnlijk is hij een stuk socialer dan het gemiddelde. Maar persoonlijk vind ik een tattoo in het gezicht toch een bepaalde pauper uitstraling hebben. Verder heb ik wel respect voor zijn sport prestatie hoor. Ik drukte me misschien wat ongelukkig uit gister.

:(

Bij deze mijn oprechte excuses gap en neem mijn worden richting jou terug ;-) Wens je veel succes! En ik zal je niet in je bek schieten hoor ;-)

---------- Post toegevoegd 21 June 2013 om 12:11 ----------

Heel erg vet, waar heb je dat gevonden?



PS: Swagger, Ik denk dat je te laat bent met je berichtje man. Als KaLe eenmaal besluit iemand in zijn nek te willen schieten kom je er niet meer onderuit heb ik wel eens gehoord... sterkte dude..

net op tijd nog!!! ;-)
 
Met zo'n buffe negert als KaLe wil ik toch geen ruzie, hoor swagger.
 
he's ****ed up man...
(qua tattoo's dan)
 
Geen problemen mee mits je geen andere keus hebt. Als je er trots op bent en te lui bent om te werken verdien je een nekschot.

Hangt er vanaf, doe je het werk graag? Of is het werk waar je iedere dag met enorme tegenzin tegenop ziet? Kan je wel zeggen 'doe dan werk die je graag wil doen', voor sommige mensen is dat niet mogelijk. Verder heb ik het idee dat veel mensen tegen die mensen zijn die uitkeringen trekken omdat ze wat envy hebben omdat ze niet hoeven te werken en wel betaald krijgen.(dat geld is sowieso weinig)

Luiheid en niet gemotiveerd zijn zijn imo 2 verschillende dingen, luiheid voor mij is mensen die dik zijn, er niets aan doen of gewoon mensen die werken en dan thuis op de bank liggen.(enz) Niet gemotiveerd zijn om crappy werk te doen die de vitaliteit uit je zuigt kan ik best begrijpen.
 
Hangt er vanaf, doe je het werk graag? Of is het werk waar je iedere dag met enorme tegenzin tegenop ziet? Kan je wel zeggen 'doe dan werk die je graag wil doen', voor sommige mensen is dat niet mogelijk. Verder heb ik het idee dat veel mensen tegen die mensen zijn die uitkeringen trekken omdat ze wat envy hebben omdat ze niet hoeven te werken en wel betaald krijgen.(dat geld is sowieso weinig)

Luiheid en niet gemotiveerd zijn zijn imo 2 verschillende dingen, luiheid voor mij is mensen die dik zijn, er niets aan doen of gewoon mensen die werken en dan thuis op de bank liggen.(enz) Niet gemotiveerd zijn om crappy werk te doen die de vitaliteit uit je zuigt kan ik best begrijpen.

Omdat iemand met tegenzin naar zn werk gaat, moet ik maar voor diegene werken? Want indirect is dat dan wel het geval..

Ben je in staat om te werken en kun je werk vinden, dan ga je gewoon werken. Ook al is het crappy werk, dan zing je het maar uit tot je wel wat leuks vind. Doe je dat niet en ga je lekker uitkeringtrekken, dan is er van mijn kant echt geen begrip.

Maargoed, dit ging over Lee priest volgens mij.
 
Omdat iemand met tegenzin naar zn werk gaat, moet ik maar voor diegene werken? Want indirect is dat dan wel het geval..

Ben je in staat om te werken en kun je werk vinden, dan ga je gewoon werken. Ook al is het crappy werk, dan zing je het maar uit tot je wel wat leuks vind. Doe je dat niet en ga je lekker uitkeringtrekken, dan is er van mijn kant echt geen begrip.

Maargoed, dit ging over Lee priest volgens mij.

Omdat we een idioot monetaire systeem hebben moeten mensen werken (in bepaalde zin slavernij) die leid tot al de depressieve en levenloze mensen?

Mensen moeten hun job quiten (als ze die met tegenzin doen), een uitkering aanvragen (in de tussentijd) en denken wat ze WEL willen doen. Niet gewoon 'suck it up' omdat je denkt dat jij betaald voor hun.
 
KOm8ZXc.png


UypLzBH.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Omdat iemand met tegenzin naar zn werk gaat, moet ik maar voor diegene werken? Want indirect is dat dan wel het geval..

Ben je in staat om te werken en kun je werk vinden, dan ga je gewoon werken. Ook al is het crappy werk, dan zing je het maar uit tot je wel wat leuks vind. Doe je dat niet en ga je lekker uitkeringtrekken, dan is er van mijn kant echt geen begrip.

Maargoed, dit ging over Lee priest volgens mij.

Inderdaad als iedereen die niet de baan kan vinden die hij of zij leuk vindt maar van een uitkering gaat leven dan schiet dat niet op. Dat je de eerste maanden dat je zoekt wat kritischer bent voor banen kan ik begrijpen, maar je moet daarna toch wel sneller iets accepteren. Dan blijf je tenminste in dat ritme.
 
Back
Naar boven