AndroidHealthClinic

Leeftijd om te beginnen

Frankie183

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
91kg
Vetpercentage
16%
Hallo mensen, ik heb en vraagje:
Ik ben nu zelf 14 jaar. Wat is een goede leeftijd om naar een sportschool te gaan, en om buikspieren te trainen??

Greetzz,,

14 is een perfecte leeftijd.
Als ik jou was zal ik wel een full body schema nemen en al je spiergroepen trainen, niet alleen je buikspieren.
Als je nu rustig aan kennismaakt met bodybuilding en alle oefeningen sta je er al heel goed op om later een beest te worden! ;)

,
Novice

Leeftijd: 18 <---- LOL :eek:
Geslacht: M
Karma Power: 0 [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mjah, even on-topic..14 is een mooie leeftijd om te beginnen, ikzelf ben ook begonnen toen ik 14 was (hoewel ik al dicht tegen de 15 zat, dat even terzijde).

om buikspieren te trainen?
lol

maar op die leeftijd is het niet goed om je rug al te belasten. zelfs al doe je de oefeningen goed.

Op het veld werken belast ook je rug. Alle boerenzonen zouden dus op hun 40e in een rolstoel moeten zitten.

+
Toen ik vorig jaar alleen maar buik trainde (XD) had ik last van mijn rug, toen werd mij door de fysiotherapeut aangeraden wat oefeningetjes voor mijn rug te doen, en weg probleem:).

+
Toen ik vorig jaar alleen maar buik trainde (XD) had ik last van mijn rug, toen werd mij door de fysiotherapeut aangeraden wat oefeningetjes voor mijn rug te doen, en weg probleem:).

Core oefeningen?

maare OnT, ga gewoon rustig beginnen ga een licht rippetoe schema volgen, high reps.
lees en leer eerst hier:D

succes.

OfT, mag niet liegen over je leeftijd:o, just kidding:rolleyes:

ik ben ook op mijn 14e begonnen. moest helaas stoppen van ouders maar het werk op mijn 14e heeft zeker nut gehad op mij nu

Ey.
Ik ben begonnen op myn 14 jaar. Kben byna 15 ( dus nog maar 1 jaar bezeg:P) maar heb al zeer mooi resultaat. Probeer gwn, en kijk hoe het gaat. Ik heb wel ergens geleze dat trainen problemen kan veroozaken aan de knieen en heupen, omdat je nog jong bent, maar ik heb daar nog niets van gemerkt hoor. Probeer, zou ik zeggen
-------------------

Buikspieren mag je zeker en vast al doen :D

gewoon niet overdrijven .. rustig aan je spieren kennis laten maken en vooral karakter hebben ;)

Terug
Naar boven