AndroidHealthClinic

lekker dat msn

• Topic Starter Topic Starter
SuperKnurft zei:
okk :o, jaaa ze krijgt het wel door hoor mijn vriendin kijkt hier ook soms, en dan benje hard de lul!! :D

nee schat hoe kom je der bij, dat ben ik echt niet!
kijk mijn nickname = "superknurft" altijd beleeft enzo :P

hahaha :D , jaa ik ben dom geweest...

wijven versieren moet je in de kroeg of op het strand doen, niet van achter je toetsenbord.

het is onhandig ook; met 1 hand rukken en met de andere hand geile praatjes typen....

Mijn ex keek hier ook rond. Ze had me al vrij snel gevonden. Een beetje zielig vond ik dat.

Loo zei:
wijven versieren moet je in de kroeg of op het strand doen, niet van achter je toetsenbord.

het is onhandig ook; met 1 hand rukken en met de andere hand geile praatjes typen....

gast.. die meiden ken ik van de beach :D

nog een vraagje over dat msn messenger live
hoe krijg ik mijn niet-messenger-contactpersonen weg?
deze personen heb ik geblockt en deleted :/
heeft dan echt veel nut als ze in een groep : niet-messenger-contactpersonen komen :P

Het schijnt dat er ook nog erg veel storingen in de LIVE messenger zitten ...

Cam's willen niet, plaatjes en avatars worden niet weergegeven, custom smilies niet enzovoort... het is nog maar een dik prut zootje dat MSN LIVE
In sommige gevallen wil de aanmelding soms niet eens meer en moet je allerlei rare mapjes gaan verwijderen voordat ie het weer doet

Hiekie zei:

Cam's willen niet, plaatjes en avatars worden niet weergegeven, custom smilies niet enzovoort... het is nog maar een dik prut zootje dat MSN LIVE
In sommige gevallen wil de aanmelding soms niet eens meer en moet je allerlei rare mapjes gaan verwijderen voordat ie het weer doet

wees blij dat het (nog) gratis is

Hiekie zei:

nog nooit last gehad van alles wat je noemt, als je vista draait moet je over naar live messenger, oude versie doet het niet.

heb vista nu op 2 machines draaien en messenger draait er prima op. cams doen het, custom smileys doen het, avatars doen het en aanmelder als een zonnetje.

Terug
Naar boven