mxx
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
SuperKnurft zei:okk, jaaa ze krijgt het wel door hoor mijn vriendin kijkt hier ook soms, en dan benje hard de lul!!
![]()
het verschil = mijn vriendin weet me nickname niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SuperKnurft zei:okk, jaaa ze krijgt het wel door hoor mijn vriendin kijkt hier ook soms, en dan benje hard de lul!!
![]()

![]()

Loo zei:wijven versieren moet je in de kroeg of op het strand doen, niet van achter je toetsenbord.
het is onhandig ook; met 1 hand rukken en met de andere hand geile praatjes typen....

Hiekie zei:Het schijnt dat er ook nog erg veel storingen in de LIVE messenger zitten ...
Cam's willen niet, plaatjes en avatars worden niet weergegeven, custom smilies niet enzovoort... het is nog maar een dik prut zootje dat MSN LIVE
In sommige gevallen wil de aanmelding soms niet eens meer en moet je allerlei rare mapjes gaan verwijderen voordat ie het weer doet
Hiekie zei:Het schijnt dat er ook nog erg veel storingen in de LIVE messenger zitten ...
Cam's willen niet, plaatjes en avatars worden niet weergegeven, custom smilies niet enzovoort... het is nog maar een dik prut zootje dat MSN LIVE
In sommige gevallen wil de aanmelding soms niet eens meer en moet je allerlei rare mapjes gaan verwijderen voordat ie het weer doet