MuscleMeat

lekker tussendoortje

inferno87

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Ik was vandaag bij de fruit/groenteboer en wat zag ik daar staan?

APPELCHIPS

dus ik heb een pakje meegenomen en moet zeggen naast dat het wel een behoorlijke appelsmaak heeft dat het goed te doen is als lekker snackje
en je hebt meerdere smaak varianten: naturel, kaneel en berries

wat info over de chips

zijn bereid uit Fuji appels. 100% natuurlijk en vetvrij. De appels worden op een speciale manier gedroogd zodat alle aanwezige voedingstoffen bewaard blijven. De chips worden dus niet gefrituurd of gebakken. Aan de chips zijn geen suikers of conserveer-geur-kleur- smaakstoffen toegevoegd. Het is geschikt voor vegetariërs en glutenvrij en 1 volle koker chips bevat maar 40kcal (staat gelijk aan 750g verse fuji appels).

(het is niet dat ik reclame wil maken ik wil gewoon iets lekkers met jullie delen)

• Topic Starter Topic Starter
me zus is wel hot :P wanna meet? ;)

Fotooooooooo ;)

you wish :P
ze zal het me niet in dank afnemen als ik haar ga lopen showen
im sorry dude

PM d'r hyves ofzo, nu heb je me nieuwsgierig gemaakt he ;)

komt goed ik zal ff foto van haar op me server zetten (in overleg) ;) en dan post ik ze hier wel, jij blij? :P

merk is fastfruit

tussendoort : 0.5kg kwark

ik heb dat spul gegeten, maar doe mij maar een gewone appel en niet die chips. Vaag spul.

Ken k volgens mij wel heb je het ook in banaan? Of is dat weer iets anders waarmee ik in de war ben? persoonlijk ga k liever voor het verse frissere fruit, maar als afwisseling mischien niet eens eens zo gek.

Klinkt behoorlijk lekker! Als ik het ergens zie zal ik het zeker kopen!

Het moet weer geregeld worden, durf zelf wat te regelen gasten :D

Niet mijn ding ;)

Terug
Naar boven