MuscleMeat

Lekkerste B&J!

Ongeacht of het goed of slecht is (zitten wel walnoten in heh); mijn favo. B&J is ongetwijfeld "Chunky Monkey".

• Topic Starter Topic Starter
ik ga zo weer ff B en J halen :D :roflol:

lol dat wordt weer een uur extra racefietsen haha

hmm klinkt lekker allemaal ,nog nooit op maar zou er zo zin in krijgen

zo proberen zo dan!!!

Echt Karamel Sutra, maar die maken ze niet meer. Ongelooflijk!!

Ben dan maar overgestapt op Cookie dough... (en andere smaken voor de afwisseling)

heb 2 cookie dough's gekocht net :D 10e...maar dan heb je oko wat :roflol:

Echt Karamel Sutra, maar die maken ze niet meer. Ongelooflijk!!

Compleet belachelijk inderdaad dat er geen Karamel Sutra meer is in Nederland... Daar zat zoveel in: chocoladeijs, vanille/caramelijs, stukjes chocola, en dan nog een gigantisch dikke sliert caramel. Het enige dat ontbrak waren nootjes. Nee dan cookie dough, daar zit vrij weinig in vind ik. Snap ook niet waarom mensen m zo geweldig vinden, neem dan tenminste nog half baked, dan zitten er tenminste nog stukken brownie en chocoladeijs bij.

Oh ja, wil je iets dat (naar mijn idee) nog veel lekkerder is dan welke B&J ook, maak dan gewoon zelf je ijsje met vanille/slagroomijs, slagroom, nootjes of ongezouten pinda's en een flinke zooi chocoladesaus bestaande uit hete gesmolten chocola, wat melk en het beste nog wat van een alcoholische drank (Baileys bijvoorbeeld).

Je giet dan om de paar happen gewoon een flinke scheut hete alcoholische chocola over het ijs en man oh man wat is dat lekker.

zelf ijs maken zonder zo een machine is heel k*t toch?

Nou ja, misschien had ik ook moeten zeggen: 'samenstellen'. Gewoon vanilleijs van de supermarkt, slagroom kloppen of van een spuit, reep chocola, etc. Kost 5 minuten denk ik.

ozoo

ja alleen op mn refeed

Vanavond weer bij Monte Pelmo langs geweest.
Chocolade, mocca/koffie en hazelnoot met hele kleine stukjes noot erdoor.
Wel overdag vice versa duinenroute Overveen - Katwijk aan Zee gefietst.
Toen moest ik wel de glycogeenvoorraad in mijn jellylegs aanvullen;):D

Vanavond weer bij Monte Pelmo langs geweest.
Chocolade, mocca/koffie en hazelnoot met hele kleine stukjes noot erdoor.
Wel overdag vice versa duinenroute Overveen - Katwijk aan Zee gefietst.
Toen moest ik wel de glycogeenvoorraad in mijn jellylegs aanvullen;):D

hele goede keus IMO!
:thumbs:

De beste smaak die ik ooit op heb heette Totally nuts... had Dilbert op de verpakking..

Was ongeveer 5 jaar geleden denk ik , maar heb deze smaak nooit meer in nederland gezien ..
Nu is Cookie dough een van de favo's
:P

Terug
Naar boven