Fitness Seller

Lekkerste B&J!

• Topic Starter Topic Starter
vind je vergelijking sowieso onzin, of je nou een hele bak eet of niet , per 100ml heeft het vrijwel dezelfde kcal waarde. je bent ook sneller verzadigd met B en J door die hogere kcal dens. dus zie het probleem niet zo.

komt nog eens bij dat mn cookies en dough 1150kcal bevat, en niet 1200+ (ooh wat bijdehand he :P jk)

mijn ingredienten lijstje kwam trouwens niet van B en J cookie en dough, maar van hagendaz vanille

ja in NL wel ja, hier zijn ze 4.95e

ik zal eens kijken wat ze hier kosten, op curacao betaal je 4 gulden per bolletje..........hier weet ik het nog niet

edit: bolletje IJS!! ( voor de snuggeren onder ons)
:D

er zit genoeg in de buurt:

GIANT FOODS
835 BOWMAN ST
LEBANON, PA 17042
(717) 272-5584

GIANT FOODS
1250 COCOA AVE
HERSHEY, PA 17033
(717) 312-0725

GIANT FOODS
277 HERSHEY RD
HUMMELSTOWN, PA 17036
(717) 256-0050

GIANT FOODS
5074 JONESTOWN RD
HARRISBURG, PA 17112
(717) 545-3752

@ MacB

Onzin? Het wordt hier zelf al gezegd. Zo'n B&J-beker eet je binnen no-time op, sneller iig dan een hele liter roomijs (wat zeker niet meer kcal bevat dan de meeste 500ml van B&J).

Nogmaals: nergens is mijn standpunt dat 'gewoon' roomijs een groot verschil is met B&J/HD.

komt nog eens bij dat het 10x "beter" en minder" slecht" is dan al dat cheape ijs (van 2-3 euro per bak)

Hoe dan ook heb je nog steeds niet aannemelijk weten te maken dat het B&J/HD ijs (zoveel) gezonder/minder slecht is.

of ik iets aannemelijk maak hangt van je eigen perceptie af, ik las dit op een nutritionblog en vond het wel duidelijk genoeg.

maar als jij B en J naast cheap ijs legt, kan ik 1 groot verschil opmerken: B en J is veel "harder" en moeiljiker op te scheppen (zolang je het niet eerst laat smelten) dan gewoon roomijs, wat veel luchter is (ZEG je net zelf), dus waarom zou je nu opeens B&J sneller op eten?

of ik iets aannemelijk maak hangt van je eigen perceptie af, ik las dit op een nutritionblog en vond het wel duidelijk genoeg.

maar als jij B en J naast cheap ijs legt, kan ik 1 groot verschil opmerken: B en J is veel "harder" en moeiljiker op te scheppen (zolang je het niet eerst laat smelten) dan gewoon roomijs, wat veel luchter is (ZEG je net zelf), dus waarom zou je nu opeens B&J sneller op eten?

Het is normaal om het ijs eerst zachter te laten maken. Tenminste, dat is wel wat ik doorgaans doe. Hard en direct uit de vriezer is het niet te eten vind ik.

tja...tegen de tijd dat je half die bak op hebt is de 2e helft een milkshake geworden jo :P want die hele beker moet wel op he :roflol: (en dat moet ook met een beker roomijs/caramelijs dan ja)

nee ik laat het niet eerst zacht worden, en heb het ook niet in 5min op, die pomper ook niet lijkt me...ik denk dat dit een typisch geval is van...hyperbool... :roflol:

strawberry cheesecake is 1

@ MacB

Je snapt best wel wat ik bedoel met 'zacht laten worden'. Zodanig iig dat het gewoon goed eetbaar is (je lepel dus niet met een flinke kracht door de beker hoeft).

En een milkshake? Ik heb een beker Chunkey Monkey eens een half uur echt zeer zacht laten worden, totdat het zeer stroperig was. Kon de hele beker in een rustig tempo opeten zonder dat het ook maar ergens ging 'lopen'.

Maar goed. Blijf jij dan maar lekker in de volle overtuiging B&J eten omdat het zoveel minder slecht ("10 keer") is dan gewoon roomijs.. :p

@ MacB

Je snapt best wel wat ik bedoel met 'zacht laten worden'. Zodanig iig dat het gewoon goed eetbaar is (je lepel dus niet met een flinke kracht door de beker hoeft).

En een milkshake? Ik heb een beker Chunkey Monkey eens een half uur echt zeer zacht laten worden, totdat het zeer stroperig was. Kon de hele beker in een rustig tempo opeten zonder dat het ook maar ergens ging 'lopen'.

Maar goed. Blijf jij dan maar lekker in de volle overtuiging B&J eten omdat het zoveel minder slecht ("10 keer") is dan gewoon roomijs.. :p

zei ik dat niet snapte wat je bedoelde? nee.
milkshake ja, misschien woon jij in dat ijshotel ofzo, maar als ik hem uit de vriezer haal is 15-20min later een groot gedeelte milkshake geworden.

en ja , ik blijf van mening dat het qua ingriedienten een betere keus is om B EN J/hd te kopen dan cheap ijs. Jij kan me anders ook niet overtuigen van je standpunt .

maaaaar ga nou maar weer ontopic, want het ging niet over dat chemische toevoegingen even slecht waren dan natuurlijke. maar over de lekkerste B en J

In Amerika deze ooit gegeten. Misschien wel de beste ooit (denk het eigenlijk wel):

Everything But The...
"Chocolate & Vanilla Ice Creams with HEATH® Bar Chunks, White Chocolatey Chunks, Peanut Butter Cups & Chocolatey-Covered Almonds."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze was ook erg goed:

Peanut Butter Cup
"Peanut Butter Ice Cream with Peanut Butter Cups"

Beste in Nederland (maar niet meer verkrijgbaar geloof ik, snap er werkelijkwaar niets van):

Karamel Sutra
"A Core of Soft Caramel Encircled by Chocolate & Caramel Ice Creams & Fudge Chips"

die hebben ze hier niet :o
ik heb wel al alle soorten die ze in belgie hebben gegeten :p
behalve pure vanille niet ofzo en ik meen daarnet BJ te zien staan ipv B&J :o
ik dacht even een grap op dat B&J topic van lekkerste blowjob maar toen ik erop klikte stond de & er plots weer
strange things are happening

die hebben ze hier niet :o
ik heb wel al alle soorten die ze in belgie hebben gegeten :p
behalve pure vanille niet ofzo en ik meen daarnet BJ te zien staan ipv B&J :o
ik dacht even een grap op dat B&J topic van lekkerste blowjob maar toen ik erop klikte stond de & er plots weer
strange things are happening

ijs van B&J is toch ook veel lekkerder dan een BJ?
:D

El Smurfo topic, MacB kom maar uit de kast!

Ik weet niet of je uit Amsterdam komt?
In ieder geval, mocht je een keertje in de Jordaan zijn ga dan naar Monte Pelmo ijssalon
op de 2e Anjeliersdwarsstr. 15.
B & J is een goede tweede maar hun ijs, devine!!!

I love getting BJ's <3

Terug
Naar boven