MuscleMeat

Lekkerste bier

Lol hier in Australie is het toch vrij populair. En als je ergens bierkenners kunt vinden...:P
Inderdaad, met "gooien ze je dood" bedoel ik dat Heineken overal te verkrijgen is.

Ik heb al vaker niet zo veel lof gehoord over de culinaire kwaliteiten down under:D. Kom je af en toe nog naar Europa om goed te eten en te drinken?

Inderdaad, met "gooien ze je dood" bedoel ik dat Heineken overal te verkrijgen is.

Ik heb al vaker niet zo veel lof gehoord over de culinaire kwaliteiten down under:D. Kom je af en toe nog naar Europa om goed te eten en te drinken?

Nah je hebt wel gelijk hoor ;) Die Australiers weten niet wat lekker is (en met eten is dit nog 10x erger, de meeste Australiers lusten zelfs VEGIMITE???)

En ja toevallig kom ik over 2 weken naar Nederland :roflol:

Leute vind ik wel lekker, maar duvel is DE favoriet!

Vind geen enkele bier soort echt lekker. Als ik bier zuip dan maakt het me niet uit wat ik krijg.

corona

Heineken > Amstel > de rest

Ik zit nu te genieten van een heerlijk Atlas!

[Link niet meer beschikbaar]

ATLAS: Je voelt dat je bier drinkt! :D

foto_2747.jpg

Waarom? Omdat het kan.

Hahaha, geniaal Lidl/Aldi pils. Wij hebben laatst ook nog zo'n tray met 24 halve liters van die teringtroep lopen zuipen. Als je dat drinkt, dan weerleg je de hele theorie dat je bier drinkt om te genieten. Dit pils drink je om wasted te worden, of bij een goedkoop Lidl-vlees barbecue feest met je maten (is in principe hetzelfde).

Overigens geniet ik het meest van Karmeliet en Westmalle Tripel. Maar Hertog-Jan en Heineken zijn ook heel goed te doen. Sinds Lowlands drink ik ook Grolsch heel makkelijk weg. Maar als het puntje bij het paaltje komt, maakt het me allemaal geen fl**ker uit.

Edit: BEHALVE DIE GORE BRAND-TROEP

Overigens geniet ik het meest van Karmeliet en Westmalle Tripel. Maar Hertog-Jan en Heineken zijn ook heel goed te doen. Sinds Lowlands drink ik ook Grolsch heel makkelijk weg. Maar als het puntje bij het paaltje komt, maakt het me allemaal geen fl**ker uit.

Edit: BEHALVE DIE GORE BRAND-TROEP

Vind brand ook maar bittere zooi.

Ohhh barbaren, Brand is top bier... heerlijk. Misschien bitter omdat het echt bier is?:p

Daarnaast vind ik jupiler heerlijk, alfa en warsteiner.

Slootwater = grolsch (de naam klinkt al vies, laat een amerikaan dit een uitspreken) en oranjeboom

BEER BIER, het enige echte poolse k*t bier!

en Jupiler eigenlijk heel veel bier is lekker, vooral als je er meer op hebt:P

Tauro van Jupiler drinkt ook makkelijk weg (iets té makkelijk heb ik dit weekend ondervonden :D)

Terug
Naar boven