Latin spirit
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Latin spirit zei:theorie is 1 kerel, praktijk is 2.
ik zie toch veel jongens om me heen die met 1 keer sustanon in de week veel meer vocht vasthouden dan 1 x test enant in de week onder dezelfde omstandigheden. wat zou dan de verklaring zijn?

Latin spirit zei:natuurlijk Rico, ik zit er om te liegen![]()
nee niet op zichzelf maar wel in een stack met 200 mg deca. of 30 mg dbol. in ieder geval ga ik uit van een vergelijking onder dezelfde omstandigheden.
maar ach omdat jij 15 jaar in deze wereld en ik pas anderhalf jaar dan ben ik bij voorbaat natuurlijk een absolute no no....![]()
Latin spirit zei:ik hou er helemaal niet van om het op de man te spelen, maar als jij tegen mij zegt: daar geloof ik helemaal niks van, dan zeg je toch echt letterlijk dat ik ziet te liegen, Rico. misschien heb ik je verkeerd geinterpreteerd maar zo komt het toch echt bij me over
als iemand kuurt met sust/dbol bijvoorbeeld. en een kuurtje later kuurt hij met test/dbol. even uitgaande van dezelfde hoeveelheden, waarom kan je dat niet met elkaar vergelijken?
ik baseer mijn info dus niet zomaar op 1 post uit het verleden, maar uit ervaringen die ik zie om me heen ondersteund door de theorie daarachter.
Latin spirit zei:maar wat is je tegenargument dan tegen de post uit ikke, waaruit blijkt dat je dus wel degelijk onstabiele bloedwaarden krijgt?
dutch windmill zei:Ik weet de formules niet achter die roidcalculator..maar als ik hem voor sustanon en enanthate invul kom ik op:
sus:
38-31-25-21-17-14-12
enanthate
31-27-23-20-18-15-13
cypionate
26-23-21-18-16-15-13
Dus behalve een hogere piekwaarde van sustanon zie ik weinig verschil in het verloop...........
grt. Rico
Latin spirit zei:dat klopt, zoals het er nu staat zie ik ook weinig verloop, maar geeft tevens misschien aan dat enantaat 1 keer in de week eigenlijk ook te weinig is
Ik weet dat sustanon een goed middel is en je moet alle injecties altijd zoveel mogelijk spreiden voor stabielere bloedwaardes..dit geldt dus ook voor enanthate..
dutch windmill zei:Ik weet de formules niet achter die roidcalculator..maar als ik hem voor sustanon en enanthate invul kom ik op:
sus:
38-31-25-21-17-14-12
enanthate
31-27-23-20-18-15-13
cypionate
26-23-21-18-16-15-13
Dus behalve een hogere piekwaarde van sustanon zie ik weinig verschil in het verloop...........
grt. Rico