XXL Nutrition

Leukste, mooiste, meest bedroevende thread in DBB history

Ik weet niet of ie er tussen staat, maar ik vond die foto thread van Uncle O li indertijd echt geweldig. Dat hij die foto's van zich zelf plaatste van toen hij in zijn huis aan het klussen was.... :D

frietbakker zei:
Ik weet niet of ie er tussen staat, maar ik vond die foto thread van Uncle O li indertijd echt geweldig. Dat hij die foto's van zich zelf plaatste van toen hij in zijn huis aan het klussen was.... :D

zat ie niet in een roze string op een grasmaaier ?

nee dat was String Emile.... O li poste eerst een foto met ontbloot bovenlichaam van ene kerel in een tuinbroek die een huis aan het verven was... Toen wilde iedereen dat ie meer poste... en toen poste hij de hele serie van die shoot... Stond daar een kerel in zijn blote leuter! :D Kwam van een gay site af dus...en O li maar beweren dat hij het echt was maar dat de fotograag er vandoor was en hij die foto's ineens tegenkwam en dat hij nog geld kreeg etc... Hilarisch!

frietbakker zei:
nee dat was String Emile.... O li poste eerst een foto met ontbloot bovenlichaam van ene kerel in een tuinbroek die een huis aan het verven was... Toen wilde iedereen dat ie meer poste... en toen poste hij de hele serie van die shoot... Stond daar een kerel in zijn blote leuter! :D Kwam van een gay site af dus...en O li maar beweren dat hij het echt was maar dat de fotograag er vandoor was en hij die foto's ineens tegenkwam en dat hij nog geld kreeg etc... Hilarisch!
LINK!

ik kan hem niet meer vinden, maar ook de username van die knakker is verwijderd... hij is gebanned for lige... maar lachen dat het was altijd met hem... alleen kon niet iedereen er om lachen!

:roflol:

dank u allen, de meeste topics zijn nog van vóór mijn tijd

Dé frikandellen jongen was de eerste thread die ik op dbb las en was hilarisch idd.

Louis zijn topics waarin meestal recht op zijn gezicht werd gezeken staan wel als positief in mijn geheugen gegrift.

OE MIEN GOD, KHEB BINA 2000 POSTS!

Rob G zei:

man! ik zit hier nog nie zolang dus kan nie echt mee praten maar die van die scheten zeg! ik lach me helemaal kapot joh! :D :D :D :D

de post die ik heb gelezean van maddog vind ik ook wel grappig!
[Link niet meer beschikbaar]

en hoe ziet jou rukschema eruit van man mountain is ook echt lache!
[Link niet meer beschikbaar] :D

Laatst bewerkt:
Centaur zei:
Met al die idioten hier heb ik meer dan eens onder het bureau gelegen van het lachen, ik kan er niet echt een uitblinken tussen uit plukken, alles is even debiel en gaar, maar zeer vermakelijk. :D

Keep up the good work. :thumb:

Ik vraag me af hoe dat komt mn beschte. Het is namelijk zo dat ik op geen enkel forum deze hilariteit meemaak en ik heb daar maar een paar oorzaken voor.

- het board is hier besloten en T vind veel goed zodat de meest harde grappen vrij worden gemaakt.
- bbers hebben een soortgelijk gemeen bruut gevoel voor humor en leedvermaak.

:D

volgens mij komt het voornamelijk doordat we hier met mannen zitten, mannen kunnen grappen maken.

Hmmz, ik kan de threat niet vinden waar hij de rest van die gay foto's post...

Jammer dat ik die O l i shizzle tijd heb gemist....

Terug
Naar boven