- Waardering
- 3.208
Dat meen je niet? Weet je wel wat voor schade hij heeft aangericht? Hij heeft twee mensen met voorbedachte rade vermoord met de intentie er 19 te doden en jij vind 10 j ok? Dat is iets minder dan 6 maanden per potentieel vermoord slachtoffer en slechts 5 jaar per vermoord slachtoffer!10 jaar vind ik al best wel lang. Oppassen dat je hem niet 30 a 40 jaar in de bak steekt en dat hij dan met wraakgevoelens weer erbuiten gaat. We moeten hem niet volledig uitsluiten van de maatschappij, maar dat staat niet gelijk aan toestanden waar hij gratis naar een voetbalmatch kijkt enzo en andere 'fun' activiteiten (wat wel zo was met marius o)
Tuurlijk moet je deze man uitsluiten van de maatschappij, toch zeker tot men kan besluiten dat hij genezen is (als dat al mogelijk is). Dan nog zal hij met enkelband onder begeleiding (internering) moeten blijven vind ik.
Toch weer ongelooflijk hoe makkelijk links omgaat met massamoordenaars , de ergste soort van criminelen die er bestaan. Ik kan hier echt met mijn verstand niet bij kerel.
Idd! Sommige van die gasten waren compleet onschuldig IMO, en dan zou je een gek als deze na 10 jaar loslaten, wat leven we toch in een soft kl*te land hier zegIn de VS zijn het idd erg zware straffen, zag een week of 2 geleden een docu op canvas van tieners die levenslang kregen en nooit meer zouden vrijkomen. (terwijl ze eigenlijk 0.0 jaar verdienden imo)