AndroidHealthClinic

leverklachten

Bezoekers in dit topic

Heb laatst op tv gezien hoe een deel van een lever werd verwijderd om vervolgens bij een familielid (waarvan de lever verwijderd was) te implanteren . De gedeeltelijk getransplanteerde lever gaat (wanneer het door het lichaam geaccepteerd word) weer groeien.

Het is gewoon hopen dat tegen de tijd dat wij last krijgen van onze organen, de wetenschap zo ver is dat we ze simpelweg kunnen vervangen voor gloednieuwe.
 
Laatst bewerkt:
skydirk zei:
boogie: littekenweefsel op de lever kan zich niet herstellen!!! en daar heeft nasty^physic gelijk in. éénmaal littekenweefsel= altijd littekenweefsel. zolang het geen littekenweefsel is kan de lever zich herstellen.

en wat de anderen betreft: het is niet omdat je moe bent dat je iets aan je lever hebt. wil je weten of je lever gezond is, laat je dat natrekken met een bloedtset. dan ben je zeker. zo simpel is het.

yup, zo bedoelde ik het! ;)
 
JuggerNaut zei:
Heb laatst op tv gezien hoe een deel van een lever werd verwijderd om vervolgens bij een familielid (waarvan de lever verwijderd was) te implanteren . De gedeeltelijk getransplanteerde lever gaat (wanneer het door het lichaam geaccepteerd word) weer groeien.

Het is gewoon hopen dat tegen de tijd dat wij last krijgen van onze organen, de wetenschap zo ver is dat we ze simpelweg kunnen vervangen voor gloednieuwe.

Transplantatie gaat heel vaak mis bij een lever. hij gaat vaak nooit je hele leven mee. meestal streft hij weer af na een jaar of 5
 
Het kan ook komen door het vele blowen van mij dat ik vaak gaar en moe ben want mijn pis is nooit donker geel want ik drink minimaal 3 liter water per dag dus het zal waarschijnlijk wel aan de wiet liggen.
 
Back
Naar boven