MuscleMeat

TRT

Nvm

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Begonnen met LDN. Geprobeerd om de Amitriptyline en Tramadol te verlagen. Werkt wel op het krijgen van een orgasme.
Helaas ging ik kapot van de pijn dus de Tramadol maar weer gaan gebruiken.

Hoop dat de LDN zijn werk gaat doen en dan na de vakantie nog een keer proberen om de Tramadol af te bouwen.

Er wordt ook een traject gestart voor pijnrevalidatie.

Begonnen met LDN. Geprobeerd om de Amitriptyline en Tramadol te verlagen. Werkt wel op het krijgen van een orgasme.

Hoop dat de LDN zijn werk gaat doen en dan na de vakantie nog een keer proberen om de Tramadol af te bouwen.

Ik bedoelde ook in overleg medicatie verlagen. vaak krijg je, ook met AD etc teveel voorgeschreven. Dit komt nog allemaal door wat je eerder vertelde uit Covid ?

Ik heb 4 jaar oxycodon geslikt en heb 2 jaar fentanylpleisters daarna gehad. Het is zo dat je pijn beleving veel intenser is zodra je gaat verlagen in dosering. Ik bedoel er mee te zeggen dat het nog pijn doet als een mug je dan prikt. Het is beter het met zeer kleine stapjes te verlagen… (pillen breken) welke doseringen gebruik je als ik vragen mag?

Ik heb 4 jaar oxycodon geslikt en heb 2 jaar fentanylpleisters daarna gehad. Het is zo dat je pijn beleving veel intenser is zodra je gaat verlagen in dosering. Ik bedoel er mee te zeggen dat het nog pijn doet als een mug je dan prikt. Het is beter het met zeer kleine stapjes te verlagen… (pillen breken) welke doseringen gebruik je als ik vragen mag?
Tramadol 50 of 100 mg per keer en dan 4 x daags.
Amitriptyline 25 mg maar die mis ik niet.

Ik lees ontzettend goede berichten over de LDN.
Daar focus ik nu op.
Oxy ligt in de la maar blijf ik liever af.

Tramadol 50 of 100 mg per keer en dan 4 x daags.
Amitriptyline 25 mg maar die mis ik niet.

Ik lees ontzettend goede berichten over de LDN.
Daar focus ik nu op.
Oxy ligt in de la maar blijf ik liever af.
Het is en blijft rommel… als je het lang genoeg gebruikt ontwikkel je weer nieuwe problemen. Mijn advies is echt om proberen langzaam af te bouwen om te kijken of je het nog echt nodig hebt. Ik zat op doseren nog hoger dan iemand die terminaal is en met afbouwen deed alles mij intens veel pijn, het is echt doorbijten. Ik weet niet of je aandoening chronisch is maar zou goed met de arts ook overleggen. Ik zat op 80mg oxy 2x daags, daarna fentalyl 100mcg pleisters met oxynorm er naast voor de piekpijnen. Afbouwen was een hel, dit gedaan icm diazepam tegen de ontwenningsverschijnselen. Laat de oxy dus maar voor wat het is…!

Na de vakantie ga ik proberen om af te bouwen.
Wil het nu nog niet doen omdat ik nog een paar dagen weg ga met mijn vriendin en zonder tramadol worden die dagen echt niet geweldig.

Helaas chronisch en progressief.

Je bent me voor.
opioid-induced hyperalgesia heet dat.
Been there, done that ;)

Mijn vrouw heeft tramadol voor chronische klachten en neem er wel eens 1 als ik te veel pijn aan de rug heb. Je kan dan trekken tot je een ons weegt en uit ervaring vertellen dat testerone bij spuiten 0 invloed gaat hebben.

Dat ding is gewoon verdoofd…. 🥴

Ja zwaar kudt, duurde maanden voordat ik weer normaal pijn voelde op het juiste niveau… de afkick is ook vreselijk dus afblijven @Dutchman als het kan 🤗
Ik heb zelf een jaar of 6 oxy gebruikt en ook tijdje van die fentanyl oplos dingen voor onder je tong. Zat ook op 80mg per dag… ben zelf cold turkey gestopt, paar dagen wat koortsig/grieperig gevoeld en meer eigenlijk niet. Ik kan heel goed schakelen in mijn kop, als ik ergens echt klaar mee ben dan ben ik dat ook…. Zou het niemand aanraden het zo te doen want het kan levensgevaarlijk zijn.
Als ik weer een blessure oploop en pijn heb voel je toch altijd de verleiding weer opkomen om even wat pijnstillers te pakken…. Maar dan denk ik aan hoe het je testosteron verlaagd en je gains beperkt… en dat weerhoud me er dan van ;)

Ik heb zelf een jaar of 6 oxy gebruikt en ook tijdje van die fentanyl oplos dingen voor onder je tong. Zat ook op 80mg per dag… ben zelf cold turkey gestopt, paar dagen wat koortsig/grieperig gevoeld en meer eigenlijk niet. Ik kan heel goed schakelen in mijn kop, als ik ergens echt klaar mee ben dan ben ik dat ook…. Zou het niemand aanraden het zo te doen want het kan levensgevaarlijk zijn.
Als ik weer een blessure oploop en pijn heb voel je toch altijd de verleiding weer opkomen om even wat pijnstillers te pakken…. Maar dan denk ik aan hoe het je testosteron verlaagd en je gains beperkt… en dat weerhoud me er dan van ;)
Ja het is echt rommel, fentanyl helemaal… ik zou echt 10x achter de oren krabben voordat ik weer opiaten in mijn lichaam mik. En zoals je zegt, zit het de gainzzz in de weg🔥💪🏽🤗🥰

TRT gaat je niet helpen , ik heb iets vergelijkbaars gehad stond op TRT hielp niks klaarkomen bleef een probleem .
Wel fijn voor je partner als ze er van houd :)

Na de vakantie ga ik proberen om af te bouwen.
Wil het nu nog niet doen omdat ik nog een paar dagen weg ga met mijn vriendin en zonder tramadol worden die dagen echt niet geweldig.

Helaas chronisch en progressief.
Shit om te horen. Wat voor aandoening/ klachten heb je die progressief zijn?

Terug
Naar boven