Hallo iedereen. Ik ben hier nieuw op het forum. Ik heb mij kort even voorgesteld in dit topic : http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/nieuw-hier-trainingsschema-257441/#post5254812
Een korte voorstelling volgt later omdat ik nu nog even mijn training van gisteren moet inhalen. Wel kan ik al zeggen dat ik een tijdje heb getrained maar nooit deftig heb gegeten. Ik woog daarom begin dit jaar ook nog maar 63 kg bij 1m93!! Nu heel lange blessure gehad en een k*tperiode achter de rug. Heb wel meer gegeten, alleen niet veel getrained. Toch weeg ik nu 83 kg zonder al te veel vet. 90 kg tegen januari is mijn doel. Vetpercentage maakt niet uit (ik probeer wel "clean" te bulken). Ik heb ook nog foto's die ik een van dees eens ga uploaden.
Ik doe een splitschema van 4 dagen.
trainingsschema:
maandag: Borst + Tric
Flat bench press
Incline bench press
Flies
Tric pressdown
1 arm extension (reversed grip)
woensdag: bovenrug+schouders+traps
Bent-over-barbell row
t-bar rows
lat pulley to front
military press of neck press (nog een kijken wat het lekkerste voelt)
- side laterals
- bent laterals
- front dumbb raises
(bovenstaande drie nog bekijken hoe moe ik al ben. Schema wordt volgende week dus nog aangepast)
shrugs
vrijdag: quadriceps + glut max. + kuiten + buik
Squat
Frontsquat
lunges
leg raises
sit ups
cable side sit ups
zondag: onderrug + hamstrings + biceps
deadlift
stiff legged deadlift
biceps curl
incline seated curl
(cable curl)
Een korte voorstelling volgt later omdat ik nu nog even mijn training van gisteren moet inhalen. Wel kan ik al zeggen dat ik een tijdje heb getrained maar nooit deftig heb gegeten. Ik woog daarom begin dit jaar ook nog maar 63 kg bij 1m93!! Nu heel lange blessure gehad en een k*tperiode achter de rug. Heb wel meer gegeten, alleen niet veel getrained. Toch weeg ik nu 83 kg zonder al te veel vet. 90 kg tegen januari is mijn doel. Vetpercentage maakt niet uit (ik probeer wel "clean" te bulken). Ik heb ook nog foto's die ik een van dees eens ga uploaden.
Ik doe een splitschema van 4 dagen.
trainingsschema:
maandag: Borst + Tric
Flat bench press
Incline bench press
Flies
Tric pressdown
1 arm extension (reversed grip)
woensdag: bovenrug+schouders+traps
Bent-over-barbell row
t-bar rows
lat pulley to front
military press of neck press (nog een kijken wat het lekkerste voelt)
- side laterals
- bent laterals
- front dumbb raises
(bovenstaande drie nog bekijken hoe moe ik al ben. Schema wordt volgende week dus nog aangepast)
shrugs
vrijdag: quadriceps + glut max. + kuiten + buik
Squat
Frontsquat
lunges
leg raises
sit ups
cable side sit ups
zondag: onderrug + hamstrings + biceps
deadlift
stiff legged deadlift
biceps curl
incline seated curl
(cable curl)
Laatst bewerkt:

. Wel eens tegen volgende training de juiste techniek opzoeken. Ik heb gemerkt dat als je "kort" stapt, ik het meer in mijn kuiten voel. Bij een grote pas is het veel zwaarder, maar dan trekt mijn techniek op niets. Als een grote pas de bedoeling is, gewicht naar beneden dus.