Fitness Seller

Libido problem

man, ik ben al 5j samen met men meisje, ben ook vooraan in de 20.
ik merk dat ik een paar weke na de kuur ook niet meteen paal krijg van de eerste de beste vrouw die ik zie, ik kan nu ook rustig langs me wijfje in de zetel liggen en niet meteen obsessed zin in coïtus krijgen.
ik heb een ECHTE dip gehad na men eerste kuur met deca, daarna was ik vrijwel impotent voor een maand of 3. maar nu ben ik 10 weken off van men laatste kuurtje en ik ben gewoon normaal zoals ieder van men vrienden die nog nooit aas heeft genomen.
kzou zeggen neem gewoon ff NIKS, al die shit maakt het meestal nog erger, kijk het een maandje aan ZONDER eender wat!

grtz en mazzel

TS laat gewoon je bloed testen, hoe langer je wacht hoe meer je je zorgen gaat zitten maken voor iets wat er misschien helemaal niet is!

En mocht er iets niet helemaal juist zijn waardor je medicatie nodig hebt dan hoor je het vanzelf en ben je er eerder bij!

succes

@ bro, je cortisol is ook behoorlijk hoog maat!

probeer naast je nolvadex evt wat phosphatydyl serine en creatine..te suppleren!

Yohimbe mag nog even verkocht worden dus sla je slag zou ik zo zeggen.

Hehe hier ben ik weer met men controverse. Heb je er ook al eens aan gedacht dat je effectief niet zo'n zin hebt ?
Misschien geef je het ook allemaal teveel aandacht. Nog voor ik trainde heb ik ook wel eens gehad dat ik men vriendin maar 1 keer in de week doete en dat ik dat wel voldoende vond. Het kan aan je lichaam liggen maar volgens mij is het allemaal meer state of mind en moet je gewoon je leven leiden en effe NIETS nemen.

Bij mij heeft het ook heel lang geduurd voor het weer was zoals het altijd was.
Alleen me sperma is nooit meer goed gekomen lijkt verdomme wel brokken die eruit schieten.Nu hoorde ik weer van iemand dat dat door de proviron kan komen

Bij mij heeft het ook heel lang geduurd voor het weer was zoals het altijd was.
Alleen me sperma is nooit meer goed gekomen lijkt verdomme wel brokken die eruit schieten.Nu hoorde ik weer van iemand dat dat door de proviron kan komen

Vreemd dat het na de na kuur ook nog zo "klonterig" blijft. Tijdens de kuur altijd last van maar na de kuur niet meer...

• Topic Starter Topic Starter
UPDATE Libido problem

UPDATE: Clomid heeft blijkbaar geholpen :); alles is terug in orde. Ga alsnog bloedonderzoek laten doen en uitslag afwachten. Als dat goed is begin ik over een weekje of twee terug :)

Dag jongens,

Ik heb sinds enkele tijd na het einde van mijn vorige kuur eigenlijk last van een serieus verminderd libido.

Allereerst, ik heb gezocht op de site om een antwoord te vinden, maar vind vooral uitleg gevonden over verminderd libido onmiddellijk na de kuur.

Ik heb eigenlijk pas een "libido"probleem dat twee maanden of zo na de na-kuur opdook ?

Ik train al 11 jaar en hb er een kuurtje of 5 opzitten. Laatste kuur was relatief zwaar (3 md, 500 mg boldenon per week , 500 mg sustanon per week, 150 mg trenbolon per week, afgesloten met 3*5000 IU Pregnyl telkens om de 5 dagen , en nolvadex (50 mg/ED) en proviron (2 tabs per dag) gedurende een week of drie)

Het enige wat ik nu kan bedenken is dat die drie maand wat te lang was en dat die 3*5000 IU en nolvadex en proviron niet voldoende effect hadden omdat de testes te zeer gekrompen waren ?

Heb de vorige maanden ook geprobeerd met proviron alleen het libido op te krikken, lukte wel maar is niet van blijvende aard.

Ben nu sinds een week of twee, bijna drie bezig met 100 mg clomid per dag, om te kijken of dat werkt --> tot nu ook niet het verhoopte resultaat.

Voor alle duidelijkheid;
1) coïtus is geen probleem, maar voorheen kwam het initiatief verschillende keren per week van mij --> nu gebeurt er niets als mijn vriendin geen initiatief neemt. Maw impotent ben ik niet, maar libido ligt toch veeeeeeel te laag naar mijn zin.
2) Ik hb met mijn kuur het verhoopte resultaat gehad en niet noemenswaardig veel kilootjes moeten afgeven achteraf, dus daar heeft de nakuur (nolvadex, pregnyl, proviron) toch haar nut gehad.

Iemand enige suggestie ? Kan bijvoorbeeld een antwoord gevonden worden in een bloedonderzoek (niveau van testo in het bloed) ? Want wat ik niet snap is dat mijn lichaam toch blijkbaar voldoende testo aanmaakt om mijn spiermassa te behouden (+/- 96 kg op 12-14% BF) maar blijkbaar niet genoeg om zin te hebben in coïtus ????

Kortom eerste hulp bij libido problemen :):
1) moet ik mijn 'behandeling' clomid 100 mgED verderzetten?
2) Moet ik nogmaals pregnyl zetten ?
3)Moet ik nog iets anders nemen ???
3) Of is het gewoon normaal ?

Bedankt voor de tips !

Builderke

Terug
Naar boven