Ik ben al 6 kg kwijt sinds december! Ik cut rond 1700-1800kcal per dag (in t weekend eet ik vaak meer) en ik lift 2x per week en 1x per week HIIT hardlopen. (fiets ook 20 minuten elke dag.. niet echt noemenswaardig, ondanks dit vaak behoorlijk vermoeiend is..
)
Ten eerste loop ik vast met Starting Strength met bench press 45kg. Ik ben ong 6 weken met SS bezig en verlies kracht, of in ieder geval neemt dit niet toe.
Ik vraag me dus af of ik misschien te laag cut? Tot een paar weken terug ging het goed en nam mijn kracht toe maar nu dus niet meer.
Ik heb ook een foto van Paul Walker bijgesloten en vraag me af hoeveel kg ik af zou moeten vallen om op zijn gewicht/bf% te komen!
Hoeveel bf% heb ik nu?
Thanks! Much obliged
)Ten eerste loop ik vast met Starting Strength met bench press 45kg. Ik ben ong 6 weken met SS bezig en verlies kracht, of in ieder geval neemt dit niet toe.
Ik vraag me dus af of ik misschien te laag cut? Tot een paar weken terug ging het goed en nam mijn kracht toe maar nu dus niet meer.
Ik heb ook een foto van Paul Walker bijgesloten en vraag me af hoeveel kg ik af zou moeten vallen om op zijn gewicht/bf% te komen!
Hoeveel bf% heb ik nu?
Thanks! Much obliged