Fitness Seller

lichte cutkuur terug beginnen

WB335

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
110kg
Ik wil terug aan een kuur begonnen, laatste is ongeveer jaartje geleden, ondertussen ben ik al wat bijgekomen(1m88-110kg), zou nu graag terug een cutkuurtje starten, ik dacht aan aan mast + test + win, en heb ng anavar liggen,

ik dacht aan 1ml mast en test elke week
en de win om de 2 dagen,
en anavar wanneer is best om te nemen en hoelang, dit heb ik ng nooit geprobeerd
( ik heb ng trenbolone liggen, zou je dit er durven bijdoen of liever niet?)

mast 1ml ?? zonde van je geld. minimaal op 600mg
en trenbolone voor je 2e kuur??

ik zou het lekker bij test 1a2 ml en winny 40mg evt mast erbij
kijk uit voor een vette huid ( acne )

succes bro

Als het een cutkuurtje is zie ik er niets mis mee om dosis laag te houden. Ik zou persoonlijk de tren erbij doen, maar vele zullen dat te vroeg vinden. Tren om te cutten is heerlijk. dus test+tren+mast is eigenlijk voldoende. Winny moet je trouwens elke dag nemen.

Winny hoef je helemaal niet elke dag te "nemen" want die wou hij gaan zetten om de 2 dagen. Denk dat hij bedoeld EOD zetten, dus maandag wel dinsdag niet, woensdag wel enz.
Anavar wel elke dag nemen.
Gr

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de hulp al, dus je zou van elk 1ml nemen per week en eod 1ml winny en anavar hoelang zou je die nemen en hoeveel? Hoelang zou ik deze kuur best doen?

Test winny primo? Primo is wel prijzig

Kan wel, is gewoon logisch. Eod is eigenlijk al te veel aangezien de korte half waarde tijd...

Ja klopt, ed 50mg is imo ook beter dan eod 100mg maar wie wil er nou elke dag prikken? Zwaar k*t met injectie spots ook. prikken zelf is geen big deal alleen de last die je soms hebt met winny, zwaar irritant, en dan heb je ook nog mensen (zoals mij) die winstrol links zetten en prop rechts. Waarom weet ik niet meer maar heb dat ooit gehoord van mn coach.

Hallo, na een tijdje afwezig ben ik nog steeds geen kuur begonnen, maar nu ben ik er klaar voor, maar ik zou ng even hulp willen bij het samenstellen, ik zou graag een goeie cutkuur doen, laatste kuur is een jaar geleden, en heb nu nog stevig wat liggen
-20ml test e
-20ml mast e
-20ml winny
-20ml tren e
-10ml sus
-200 tabs anavar
-200 tabs clomifen
-100 tabs tamofixen

ik zou nu gewoon graag een goeie cutkuur willen samenstellen met het gene dat ik nog liggen heb, mag mij ook prive sturen

250mg test e en 400mg tren e, voeding en training doen de rest. Op welk vetp. zit je nu ?

durf niet met zekerheid zeggen, maar is ng redelijk veel, denk 15% ongeveer
en zou je ng durven mast bijdoen, was daar vroeger ng redelijk content van

Anavar op het einde hoor ik hier vaak..

Terug
Naar boven