XXL Nutrition

lichte dosis Roa

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Goedenavond,

ben ongeveer 4 maanden geleden gestopt met een kuur en daarna nagekuurt met nolva en aromasin, tijdens en na de nakuur voor het eerst in mijn leven last gekregen van acne, wat elke dag erger lijkt te worden.

Nu ben ik deze week weer begonnen met kuren en zit erover na te denken oom er Roa bij te nemen op 10 mg of 20 mg ED, mijn vraag is; Heeft dit nut, wordt hierdoor mijn acne minder ?????

Wordt eigenlijk schijtziek van die rot ontstekingen, ze doen verrote pijn en het ziet er niet uit, dus hoop dat dit zou kunnen helpen

Ja helpt heel goed. Heb het zelf ook gepakt maar dan op 20mg om de 2 dagen.

Nee niet het idee dat het mn gains in de weg stond. Bijwerkingen waren na een tijd erg droge lippen en had het gevoel dat ik er erg moe van werd. Verder niks gemerkt maar het was dan ook een redelijk lichte dosering.

Dat krijg je er nou van als je off gaat.. Had zelf op 5mg ed goede resultaten. Zelf niet meer geprobeerd, maar mocht het nu toch terug komen helpt misschien een onderhoudsdosis van 10mg e3d ?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang duurde het voordat jullie resultaten zagen ?

Hoe lang duurde het voordat jullie resultaten zagen ?

Ik merkte na een week al verschil en na een maand ben ik er maar mee opgehouden omdat ik gek van mn droge lippen werd. De acne was toen zo goed als helemaal weg, maar volgens mij moeten de meesten langer en hoger nemen voor een goed resultaat...

Ik denk dat ik over een tijdje weer begin en dan neem ik er gewoon eentje per 3 dagen ofzo, is voor mijn huid zat geloof ik

Terug
Naar boven