MuscleMeat

Lichte kuur Test-e

• Topic Starter Topic Starter
Nee natuurlijk niet daar is wel wat meer voor nodig.En dat je er op je 20ste mee begint is jou keuze in mijn ogen als je ouder bent dan 18 en je vind dat je er klaar voor bent en hebt echt doelen die je wilt verwezenlijken waarom niet ? Alleen omdat mensen zeggen dat het niet goed is dat moet je van te voren overwegen veel alcohol is ook niet goed maar doen veel jongeren.Hetzelfde geld voor drugs dus waarom zou jij deze stap niet kunnen zetten.En trek je niet te veel aan van je bent nog 20 als je wat langer op dit forum zit zie je vanzelf jongens die met AAS hun max nog niet eens half bereikt hebben en die willen aan de HGH en t3 en die dingen.

Vind ik ook het is nu niet dat ik non-stop zou gaan beginnen kuren.
Zoals je idd zegt mensen kunnen dan ook beginnen zeiken over alcohol, drugs en sigaretten. Alles met mate, zolang je niet overdrijft zou het niet mogen mislopen.
Ben zowiezo al content van mijn eigen dat ik nooit ben begonnen aan orale steroids, teveel nadelen vergeleken met injects.

Laatst bewerkt:
Vind ik ook het is nu niet dat ik non-stop zou gaan beginnen kuren.
Zoals je idd zegt mensen kunnen dan ook beginnen zeiken over alcohol, drugs en sigaretten. Alles met mate, zolang je niet overdrijft zou het niet mogen mislopen.

Daarom vind ik ook dat je het best kunt doen.Ik denk ook wel dat je nagedacht hebt voor je eraan begon dus succes zorg dat je voeding op orde is en alles komt goed.

Daarom vind ik ook dat je het best kunt doen.Ik denk ook wel dat je nagedacht hebt voor je eraan begon dus succes zorg dat je voeding op orde is en alles komt goed.
Zat zo al 6 maand te twijfelen heb er goed over nagedacht met bepaalde mensen overlegd die er al ervaring mee hadden.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Eenmalige testo kuur gaat mijn hormoonhuishouding niet overhoop halen, toch?

jawel, het legt je natuurlijk test productie plat omdat je zoveel van buitenaf gaat toedienen. Het kan dus zijn dat je noten wat krimpen.
Daarom dat je nakuur zo belangrijk is om je natuurlijke productie weer op gang te krijgen.
Ik hoop dat je ook let op je voeding en nog wat extra visolie ofzo slikt.

Het feit dat je deze vragen stelt lijkt mij het bewijs dat je er nog niet klaar voor bent. no offense bro

jawel, het legt je natuurlijk test productie plat omdat je zoveel van buitenaf gaat toedienen. Het kan dus zijn dat je noten wat krimpen.
Daarom dat je nakuur zo belangrijk is om je natuurlijke productie weer op gang te krijgen.
Ik hoop dat je ook let op je voeding en nog wat extra visolie ofzo slikt.

Het feit dat je deze vragen stelt lijkt mij het bewijs dat je er nog niet klaar voor bent. no offense bro

Hoe meer info ik kan verzamelen hoe beter, toch?
Ik weet dat het mijn natuurlijke testosteronproductie even zal platleggen, maar dit kan toch geen kwaad voor de toekomst zijn zoals marcky bedoelt als ik 30 jaar ben ofzo. Zolang ik niet constant blijf kuren.
Ja zal eens gaan kijken bij de apotheker voor visolie, heel mijn kuur uitnemen of hoe?

Jep....je kunt ook potjes bij de tuinen bestellen...2 potjes voor de prijs van 1 actie.
Heb je 200 capsule's voor 5 euro o.i.d.

Heb ze daar zelf ook weg ;)

Terug
Naar boven