XXL Nutrition

Liesbreuk

Liempje

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
497
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Beste allemaal,

Gisteren hij de huisarts geweest en er is een liesbreuk geconstateerd, deze kan met een kleine ingreep waarschijnlijk worden opgelost.

Nu zit ik in week 6 van met kuur (test, Bold, HGH, t3), ik zou graag wat meningen horen over het wel of niet laten uitvoeren van de ingreep tijdens de kuur.

Ik neig er naartoe om het wel te doen, anders moet ik zaken zoals squaten en deadliften achterwege laten. Wat is jullie mening/advies hierin!

Groet!

Ingreep laten doen, anders blijf je, als je pech hebt, je hele leven last houden..Wat te doen met de kuur, weet de ingreep natuurlijk niet, maar ikzelf zou even stoppen, herstel liesbreuk zou bij mij voorrang hebben.

Waarom zou je het niet doen?

Wellicht tijdelijk terugvallen op trt - 200ml Bold ( want traag opstarten gaat je veel tijd kosten ) en 125 of 250mg test een idee ?

Hard trainen zit er ff toch niet in dus hoge dosis weinig functioneel maar low dose blijven prikken ok daarna vlot weer up2speed te zijn lijkt me niet onaardig.

HGH kan je sws blijven prikken - blijft je spiegel hoog en wellicht draagt het bij aan een sneller herstel ?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je het niet doen?
Omdat ik niet weet of het feit dat ik kuur een probleem zal zijn voor de narcose, heeft iemand hier ervaring mee? Iemand dit ooit met een anesthesist besproken? Zet op het moment: 900mg test pw 900mg bold pw 3.3iu hyge 50mcg T3 Bedankt voor jullie reacties! (doel dan voorval op AAS icm met narcose, ik kan me voorstellen dat deze doseringen niet aan te raden zijn en trt dan de keuze zal worden)

Nee ik bedoel waarom zou je die operatie niet doen?
Je geeft zelf aan dat je niet kan squaten en deadliften als je er mee door loopt. Ik zou de hoogste prioriteit bij de operatie hebben.

Ja de operatie moet sowieso gebeuren, ik wil nu besluiten wanneer. Ik ben er nu uit dat ik het asap wil doen, heb geen zin om te wachten en tussendoor half gas te trainen terwijl ik kuur, dat slaap nergens op. Nu probeer ik te besluiten wat ik ga doen; Off of op trt. Weet niet wat een anesthesist hiervan gaat zeggen. Dit is namelijk bepalend voor het moment.

Anesthesisten houden niet van kuren. De mijne vond nakuren en dus aan de nolva zitten wel oke maar had flink bedenkingen bij kuren en invloed op cortisol wat volgens hem effect zou hebben op de hoeveelheid nacrose middel. De theorie ervan begreep ik niet. Hij had zelf ook geen enkele ervaring met patienten die met een kuur bezig waren. En ik vind openheid over medicatie gebruik een must bij een operatie en dus moest ik het wel zeggen tegen hem.

Ik zou sws off gaan want ik kan me zo voorstellen dat je in de herstel periode van een liesbreuk sws geen squats of deadlifts kan doen en zeker niet zo intensief zoals je zou willen doen in je kuur. Helaas pech gehad. Nu stoppen nolva pakken, operatie, herstel, weer training tot je huidige niveau en dan evt denken aan een volgende kuur.

2 keuzes dus die van frko of ymir ...

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Go frko :p haha

2 keuzes dus die van frko of ymir ...

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Go frko :p haha

Lijkt mij dus geen goed idee, een liesbreuk is niet niks ig en na de operatie kan die zo wie zo een paar week niets tillen. Zou dus gewoon volledig off gaan.

tuurlijk laten doen... zie je er liever sexy uit of ben je liever de rest van t jaar gezond?

Kan wel gespierd zijn maar als jij krom loopt van de pijn dan heeft t ook niet veel nut, wel?

Naar mijn weten maakt het niks uit voor de verdoving.
Ik zou dus altijd voor trt gaan

Gevoelsmatig zou ik ook voor trt gaan, 1 herstel tegelijk lijkt me meer als voldoende :P

Bedankt voor jullie reactie allemaal!

Ik ga off op hgh na, datum van de ingreep is nog onbekend en ik kuur niet volgens blast cruise methode. Ik start na de ingreep opnieuw een kuur.

Kan slotje op!

Lijkt mij dus geen goed idee, een liesbreuk is niet niks ig en na de operatie kan die zo wie zo een paar week niets tillen. Zou dus gewoon volledig off gaan.

Dat licht natuurlijk aan de ts ... maar zoals hij al aangeeft
Doet hij aan cycle on cycle off dus heb je helemaal gelijk ;)

Terug
Naar boven