Geen idee, heb mijn profiel aangepast (Weergavemodus) en nu lukt het, dus laat maar
Hèhè, allright
Vriendelijk bedankt heren!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, heb mijn profiel aangepast (Weergavemodus) en nu lukt het, dus laat maar
Hèhè, allright
Vriendelijk bedankt heren!

Geen karma voor deze post

Goeie tip, eerste slachtoffer gezocht... eentje die anderen 'slapt' bijvoorbeeld

Goeie tip, eerste slachtoffer gezocht... eentje die anderen 'slapt' bijvoorbeeld![]()

Dus ik kan geen negatieve karma uitdelen? BummerNee alstjeblieft niet, dat hakt zo in mijn karma score die 0 karma punten![]()

'k Zal meteen op zoek gaan naar alle foutjes in alle sigs danNah het kan wel alleen zal dat niets uitmaken voor degene die de neg karma krijgt omdat je nog op 0 punten staat maargoed geeft niet hoor, enne tnx voor de tip in m'n sig, pos karma voor jou![]()

Even omhoog halen ivm het vetgehalte dat ik niet voldoende naar binnen speel... zie hier net dat er wat zwarte olijven op het bord van vandaag liggen, 20gr vet/100gr... 10 stuks zijn dan zowat 50 gram vermoed ik, goed voor 3gr eiwitten, 3,5gr KH en 10gr vet... goed idee om dat ergens tussen te gooien? Zou anders bv een potje in de frigo zetten en als tussendoortje een paar olijven binnenkappen of ergens tussen mengen.

Klinkt verdorie niet zo slecht... maak je dat dan klaar voor verschillende dagen?Ik eet bijna elke dag olijven. Ik maak een groentenmix van wortelen, paprika, komkommer, tomaat en olijven, en meng daar nog eens een blikje tonijn door. Heerlijk.![]()
Klinkt verdorie niet zo slecht... maak je dat dan klaar voor verschillende dagen?

Chinese roots?Nee, ik ben thuis van het werk rond 18u. Dan drink ik een beetje whey, even later mijn pre-workout. Deze dien ik een half uur voor trainen in te nemen. Ik woon op 1 min van de fitness, dus in dat half uurtje chop ik er op los
Staat dan klaar als ik thuis kom.![]()

)
Vanmorgen voor het eerst in mijn leven Brinta binnengespeeld, aaaaaargh, moet er toch nog even aan wennen hoor...
Hoeveel gram is een goeie vijf eetlepels? 40 gram ongeveer, vermoed ik?

Ik heb de (toch wel zeer ingewikkelde) gebruiksaanwijzing gelezen én gevolgdZal zoiets zijn ja.
Tip: de Brinta niet zo uit de doos opeten![]()

Ik heb de (toch wel zeer ingewikkelde) gebruiksaanwijzing gelezen én gevolgd
Euh, nog even: een toch wel tamelijk gespierd uitgevallen kerel vertelde me dat hij (nu, hij vertelde het me niet alleen, hij toonde het me ook) na zijn training meteen een lepeltje honing at... goed/niet goed? Aan te raden, af te raden?

Dacht ook aan zoiets ja... misschien dat het langzamer wordt opgenomen of zo, maar ik vermoed ook dat je best je KH zo snel mogelijk terug op peil brengt na de training.Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dat deed ik dus verkeerd
Tja, dat zijn gewoon snelle suikers na training. Ik verkies dextrose, jij neemt aquarius. Ieder zijn ding. Dextrose valt toch wel het goedkoopste uit.![]()