AndroidHealthClinic

Limonade whey

Ain Elohim

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
70kg
Hallo,

Ik vroeg mij af ofdat er whey 'shakes' zijn die niet de structuur en/of smaak hebben van een milkshake (vanille, aardbij, chocolade,...) Maar dan meer zoals een limonade of fruitsap.

Alvast Bedankt!

Lijkt me lastig met een zuivelproduct, maar de fruitige smaken zijn er wel.

• Topic Starter Topic Starter
Spijtig. Die dingen liggen me altijd ongeloofelijk zwaar op de maag, en het zou niet de eerste maal zijn dat de shake er opnieuw uit 'vliegt'.

die Syntrax Nectar toch?

MuscleMeds Carnivor (fruitsmaken)

Spijtig. Die dingen liggen me altijd ongeloofelijk zwaar op de maag, en het zou niet de eerste maal zijn dat de shake er opnieuw uit 'vliegt'.

Verschilt ook per merk hoe zwaar die op de maag liggen. Mijn ervaring is dat "normale" whey shakes best zwaar op de maag liggen, maar bijvoorbeeld een hydroisolaat of isolaat al een stuk minder (maar die zijn daar ook weer wat prijziger). Zelf heb ik bijvoorbeeld ISO-100 van Dynatize en die is erg licht

Isolaat gewoon nemen met fruit smaakje.

Of BCAA's. Die hebben vrijwel altijd frisse limonadesmaken

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties. Dan ga ik een wat andere merken proberen...

Ja isolaat.. Zoals 3nigma zegt

ik heb whey (peach/mango), met water vind ik die zelf meer limonade dan milkshake. misschien kun je dat eens proberen

Drinken met 0% vet melk of water.
Of gooi het door een kwarkje.
Na het trainen moet er bij mij juist van alles in i.p.v. uit
Als ik jou was zou ik voor isolaat gaan in ieder geval.
Ik haal mijne bij powersupplements

Terug
Naar boven