XXL Nutrition

Lipo 6 of Energize XXL

Azad187

Cool Novice
Waardering
0
Hi all,

Ik ben net begonnen met mijn cut fase. Deze word uitgevoerd met een goed cut schema alleen wil ik mijn voedingsschema combineren met een effectieve fatburner om het proces wat te gaan versnellen. Ik heb zelf zitten orienteren en nagevraagd, met deze informatie kwam ik uiteindelijk op de Lipo 6 alleen twijfel ik nog over dit product en de Energize van XXL. Ik heb nog namelijk moeite met het maken van de juiste keuze. Kan iemand mij helpen met het maken van de juiste keuze. Eigen ervaring, tips en suggesties alles is welkom zolang andere collega's die zich ook in deze situatie bevinden en ikzelf er wat aan hebben. Graag zou ik dus bij deze willen vragen om hulp. Alvast bedankt.

De Energize is vrij nieuw dus ik heb ook zo een beetje mijn twijfels. Zelf zou ik gaan voor de Lipo 6.

en waarom dan niet de lipo-6x?

• Topic Starter Topic Starter
Hey Nick & BB General,

Bedankt voor jullie snelle reactie's. Nicktw, kan je hier wat meer over vertellen?
Waarschijnlijk is de Lipo 6x niet bekend bij BB General..

Laatst bewerkt:
Hey Nick & BB General,

Bedankt voor jullie snelle reactie's. Nicktw, kan je hier wat meer over vertellen?
Waarschijnlijk is de Lipo 6x niet bekend bij BB General..

De Lipo-6 X is de nieuwere en verbeterde/sterkere versie. Wij horen van veel klanten dat deze ook echt nog beter is. Een voordeel is ook de zowel zeer snelle als zeer langdurige werking/afgifte van werkzame ingredienten door de speciale capsules. Een soort time-release effect.

Een langer en meer constant effect :cool:

De Energize is vrij nieuw dus ik heb ook zo een beetje mijn twijfels. Zelf zou ik gaan voor de Lipo 6.

Hmm dus iets wat nieuw is kan niet goed zijn? 99% van degene die Energize! tot nu toe heeft geprobeerd is meer dan tevreden. In eerste instantie bedoelt als energiebooster maar ook als Fatburner is het erg goed. Je voelt gewoon dat je stofwisseling een stuk sneller gaat. We hebben er ook samples van, dat kan je altijd even aangeven in de opmerking van je bestelling als je ze wilt proberen.

Ik ben nu voor de tweede keer met Lipo-6x bezig en ik vind het opzich wel een goede fatburner. Je merkt er niets qua gevoel van (misselijk/hartkloppingen/warm van binnnen),
dus misschien werkt die ook niet zo sterk als een andere fatburner?
van Hydroxycut Hardcore werd ik bijvoorbeeld helemaal gek --> hartkloppingen.

En lipo 6x is, net als BodyenFitshop zegt, nog beter dan de lipo 6 die al meerdere 'awards' heeft gewonnen.

Cheers

Hmmm, lastige situatie.. Hydroxycut wil ik niet aan beginnen, dat was me al duidelijk. Ik kom ook niet van een zeer hoge BF ( +- 18% ) dus sterkte mag minder zijn maar misschien komt dat door dat de Lipo 6x een soort time-release effect heeft en daardoor niet zo sterk voelt. In ieder geval bedankt voor je hulp.

Ik beschik nu over een potje Lipo 6. Deze heb ik al een tijdje thuis liggen en ik wil nu gaan beginnen met het gebruiken hiervan. Op de etiket staat: BEST BY 07/11. Weet iemand van jullie wat dit betekent? Ik wil namelijk nog weten of dit product nog houdbaar is.

kerel :D gebruiken voor juli 2011!!! had toch gekozen voor de energize, prijs kwaliteit zijn de producten van xxl de beste, tot nu toe blijven ze me steeds verbazen met hun producten en hun service!

Ik heb Energize al in goede handen ontvangen.. Ik heb nu 2 potjes voor me staan, de Energize! & Lipo 6 :D
Bedankt voor je antwoord in ieder geval. Welke word het ???

Laatst bewerkt:
Energize beste fatburner van het moment :thumbs:

• Like
Waarderingen: JaSz
ja dat ben ik met je eens brutez

Ik krijg al schrik om die energize! in te nemen :( Vandaag eerste inname. Wil wel eens zien wat het zal doen op die training! ^^

Terug
Naar boven