AndroidHealthClinic

lipolyse/lipostabil

• Topic Starter Topic Starter
geloof me bro,TIS pijnlijk.In engeland ontstond er necrose bij sommige mensen,kwam doordat het middel buiten de koeling is bewaard.Boven de 8 graden bederft het.Dus als je in Brazillie besteld,duurd het een aantal dagen voordat je het hebt,en is het ongekoeld.Uit Japan wordt het keurig in een koelboxje verstuurd.

En bij de kliniek gebruiken ze geen lypostabil,maar een syntetisch sterkere variant.Deze is uitontwikkeld uit de lypostabil,dus een verbeterde versie.Vandaar dat netzwerk onderzoek.Waarschijnlijk hebben ze binnen een paar jaar de ultieme samenstelling

dan wachten we er nog maar ff mee ;)
ik hoop dat alles goed uitpakt voor je :thumb:

ik ga maandag de 25ste voor mijn tweede sessie,de eerste is iig zeer goed gelukt:)

Heb ik weer wat te lezen! Toppe informatie! KARMA voor de topic opener!

Bwaaaahhh net mijn tweede sessie gehad,damn 106 stuks,ik lijk wel een gordeldier,zo gezwolle ben ik.

Dermatoloog,zegt dat 1x geen keer is met dit middel, en het de tweede keer duidelijk moet gaan slinken.Ik was al best tevreden met het resultaat.Nou ja hij zal het wel weten.Erg gevoelig die tweede sessie,branden als de hel,totaal 53 ml erin gespoten.
Morgen voel ik me vast als een oempaloempa

hahahahahahahaa, 53 ML????????????
Hoe lang was je bezig gast??? je hebt nogal last van de zwembandjes niet? :eek:

Bwaaaahhh net mijn tweede sessie gehad,damn 106 stuks,ik lijk wel een gordeldier,zo gezwolle ben ik.

Dermatoloog,zegt dat 1x geen keer is met dit middel, en het de tweede keer duidelijk moet gaan slinken.Ik was al best tevreden met het resultaat.Nou ja hij zal het wel weten.Erg gevoelig die tweede sessie,branden als de hel,totaal 53 ml erin gespoten.
Morgen voel ik me vast als een oempaloempa

53 ml wat veel zeg, in allebei je zwembandjes?

53 ml wat veel zeg, in allebei je zwembandjes?

Nee bro,kep geen zwembandjes,door een voorgaande operatie is mijn buik hard en strak.Alleen zijn er nestjes vet blijven zitten wat ik als niet mooi ervaar.:rolleyes:
Het hele gebied wordt geiinjecteerd met lipostabil,om het egaal te maken.
Des te meer injecties,des te meer vloeistof,des te effectiever (0,5ml pstuk),106x0,5ml maakt 53ml.

Huidplooi op mijn buik is 2mm,dus niet echt een zwembandje te noemen,of een leeggelopen;)

Nee bro,kep geen zwembandjes,door een voorgaande operatie is mijn buik hard en strak.Alleen zijn er nestjes vet blijven zitten wat ik als niet mooi ervaar.:rolleyes:
Het hele gebied wordt geiinjecteerd met lipostabil,om het egaal te maken.
Des te meer injecties,des te meer vloeistof,des te effectiever (0,5ml pstuk),106x0,5ml maakt 53ml.

Huidplooi op mijn buik is 2mm,dus niet echt een zwembandje te noemen,of een leeggelopen;)

Oke, dat wist ik niet, 106 stuks is niet misselijk, heb je geen bijwerkingen ervan, behalve blauw/rood of beurs gevoel.

Oke, dat wist ik niet, 106 stuks is niet misselijk, heb je geen bijwerkingen ervan, behalve blauw/rood of beurs gevoel.

zo f@king opgezwollen,mijn buik is hoger dan mijn (toch al niet kleine) borst.
Man wat een pijn.Dermatoloog had gezegt dat de tweede sessie veel meer bijeffecten had dan de eerste.......ik geloof het ook:eek:

Hij zei wel dat het puur de reaktie van de vetcellen op het middel zijn,hij garandeerde me dus ook dat ik niet bij de non response club behoor.Dus dat valt al weer mee,voor die 400 pleuri:D

He speldekussen!
Zitten d`r voor- en nafoto`s in voor ons?
Ben benieuwd hoe `t oogt. Maar klinkt allemaal goed gelukt!

He speldekussen!
Zitten d`r voor- en nafoto`s in voor ons?
Ben benieuwd hoe `t oogt. Maar klinkt allemaal goed gelukt!

spulletje werkt na de injecties nog 8 weekies door,en ik denk niet dat ik pas op een foto op dit moment:D

Je kan pas zeggen dat het gelukt is na die tijd. 25 nov terug voor een onderzoek,dan kijken of het een laatste keer nodig is,of dat het volstaat.Nu heb ik nog 2 weken last van het vocht.

Net met cardio voelde ik wat een chickie met dubbel D moet voelen t*ring wat een deining:(

Terug
Naar boven