MuscleMeat

Live stream mister O's

Phil for the win, no doubt

Phil heeft dan misschien niet dezelfde massa maar wel een betere separatie en ontwikkeling van de spieren lijkt het, vooral bij die BDB

Hoe k*t ik het ook vind voor Jay, denk toch dat Phil hem dan pakt

Linker biceps ziet er vreemd uit, benen zijn ook niet symmetrisch:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Te veel los vel op onderrug, glutes:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe kan je nou backstage nog een torn bicep krijgen? Pomp oefeningen, is het daar misgegaan ofzo.

mensen die denken dat jay 2e plaats verdiend, zijn die blind of zo, check de rug van jay,,niet scherp, geen strepen op de glutes en al helemaal niet te beginnen over zijn biceps en zijn middel,,

mensen die denken dat jay 2e plaats verdiend, zijn die blind of zo, check de rug van jay,,niet scherp, geen strepen op de glutes en al helemaal niet te beginnen over zijn biceps en zijn middel,,

+1. Snap wel niet dat hij zo tegenvalt ???

Zijn er ook ergens foto's van Martinez?

Vic ziet er ****ing nice uit:O!

Money shot, Boom !

Pffff wat een gezaag van torn biceps?
Is gewoon een mislukte biceps inject (seo,winny,who knows),en heeft een zenuw geraakt door ader of....ik ben cutler fan,tja voor mij nu top 3 phil vic kai

Damn ik vind Kai echt mooi fysiek hebben, niet gedacht dat ik het zou zeggen :D

Ik zie Vic nog wel 2de of 3de worden , beter als Jay in ieder geval. Phil nr 1

Zet het filmpje van Vic even stil rond 0:15, holy shit
die taille en dan die UB, perfecte FDB

Na deze 4 filmpjes gezien te hebben, Phil op 1. Victor 2, jay 3 kai 4.
Als Phil deze niet wint klopt er echt iets niet.

En wolf?

zat ik net ook te denken - op MD zijn ze laaiend enthousiast over Wolf, omdat hij tijdens de comparisons veel beter uit de verf kwam en harder begon te ogen. Jay's biceps ziet er wel enorm ****ed up uit

side note: Jay's ene quad (in beeld links) lijkt ook een kleine tear te hebben ofzo.

Wolf zet ik NU op 4

Terug
Naar boven