Fitness Seller

Live stream mister O's

Tuurlijk is het een mislukte injectie, waarschijnlijk synthol ofzo. Mja who cares iedereen gebruikt synthol. Als die daadwerkelijk gescheurd was dan had die dat van te voren goed aangegeven aan iedereen omdat dat in ze voordeel zou werken.

Damn ey, Kai hoeft alleen nog wat scherper te staan en hij wint em! Echt een prachtig lichaam man.

Inderdaad man, erg mooi
Was nooit een Kai fan maar ben echt positief verrast

Haha is grappig hoe vaak je dat al gepost hebt, maakt duidelijk hoe hard je verschoten bent :p Same here hoor. Vond dat iemand met zo'n gut absoluut niet mocht winnen, no matter what. Maar gut was vandaag heel goed, vind hem absoluut schitterend. Als het zo blijft wordt het volgens mij:
1 Phil Heath
2 Kai Greene
3 Jay Cutler

wanneer = uitslag?

denk niet dat jay hem dit jaar wint
phil ziet er gewoon veel beter uit
kai ook niet verkeerd

Ik denk,
1: Phil
2. Jay
3. Kay

Iemand die vrouwtjes bikini gezien? JUMMIEEE :D

Je kan nu nog niet alles vooruit verklaren voor de finale. Er zijn in het verleden wel eens grote namen tijdens de pre-judging afgekraakt die toch de dag erna weer droogder, massiever, beter oogte. Dit zijn profs, kunnen nog van alles toepassen om net dat beetje beter te ogen. Des te meer maakt dit het spannend omdat vooral nu phil er uit sprong.

Ben benieuwd naar de toestand van Jay, iemand daar al nieuws over??

Victor M ook niet verkeerd, vindt best mooi fysiek

ik denk dat jay hem dit jaar niet gaat winnen hij ziet er niet op zijn best uit.

1.phil
2.kai
3.jay

Wolf ziet er echt fenomenaal uit!! Go wolf oeeeeeeeeeeeeeuiiiiiiiiiiiiii

1. phil
2. jay
3. wolf
4. vic
5. kai

Haha is grappig hoe vaak je dat al gepost hebt, maakt duidelijk hoe hard je verschoten bent :p Same here hoor. Vond dat iemand met zo'n gut absoluut niet mocht winnen, no matter what. Maar gut was vandaag heel goed, vind hem absoluut schitterend. Als het zo blijft wordt het volgens mij:
1 Phil Heath
2 Kai Greene
3 Jay Cutler

idd, waar zijn al de kai haters nu? van mij mag kai hem winnen dit jaar maar het zal phil worden denk ik, heeft ook prachtig fysiek!
cutler zelf niet in de top 4!

dus mijn mening

1. kai
2. phil
3. vic

Terug
Naar boven