MuscleMeat

Live stream / webcast Mr. Olympia!

Phil nummero uno

Denk het ook, alhoewel ik enkel de foto's heb bekeken op MD en die kunnen vertekenen.

Phil ziet er serieus big uit ,
Jay is nog altijd wijder dan Phil maar Phil ziet er vele malen beter uit!
Ook Kai Green vindt ik indrukwekkend dit jaar!

Waar zien jullie dat?

En die tijd van vanavond 19:30 klopt die en wat houdt dat precies in?

Heb het niet gevolgd. Wie heeft er gewonnen?? :o

Prachtige prejudging met Phil en Jay.... het wordt heel erg close dit jaar, ik ben een Cutler fan en dacht voor de prejudging echt dat Jay met 100% zekerheid zou winnen maar nu ik dit heb gezien.... gaat echt close worden... Durf niet te zeggen wie er gaat winnen, bepalend zal de vorm van de dag zijn denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Mr. Olympia Finals -> zondagochtend 04:00u

Figure, 202 Showdown & Mr. Olympia Finals.. 04:00 uur beginnen ze met figure, gevolgd door de 202 en dan de Mr O. Voordat je de O deelnemers on-stage ziet verschijnen is het wel wat later dan 4 uur. Volgens mij ben je met 6 uur vroeg genoeg om niks te missen. :p

Figure, 202 Showdown & Mr. Olympia Finals.. 04:00 uur beginnen ze met figure, gevolgd door de 202 en dan de Mr O. Voordat je de O deelnemers on-stage ziet verschijnen is het wel wat later dan 4 uur. Volgens mij ben je met 6 uur vroeg genoeg om niks te missen. :p

Hmm, 6u opstaan en tijdens ontbijt de O finals kijken, daarna trainen, daarna voetbal kijken..klinkt als een mooie zondag!

Hier hetzelfde, 5:30 opstaan (was gister met 7u namelijk te laat) en dan de hele dag door kijken, 's middags nog voetbalwedstrijdje(enschede) meepakken

19:30? ik zie niks :/

je gaat toch niet expres vroeg opstaan voor deze schijnvertoning, phil en JAY opgeroepen voor laatste call-out dat gaat toch nergens over, jay staat er niet eens top 6 bij ..

wat maakt eigenlijk een goede miss bikini?

Prachtige prejudging met Phil en Jay.... het wordt heel erg close dit jaar, ik ben een Cutler fan en dacht voor de prejudging echt dat Jay met 100% zekerheid zou winnen maar nu ik dit heb gezien.... gaat echt close worden... Durf niet te zeggen wie er gaat winnen, bepalend zal de vorm van de dag zijn denk ik

:rolleyes:
ben jij soms blind?
jay verdient top3 niet eens, wat waarschijnlijk niet zal gebeuren maar verdient het zeker niet,,close tussen jay en phil, hahaha serieus bro??

****ing midden in de nacht... ****..

En toch staat hij al 10 jaar in de top 2, u mad?

huh?wat heeft dit met mijn uitspraak te maken dan??
ja laatste 10 jaar ja, maar we kijken nu toch echt naar deze olympia of niet dan??wat kan het mij schelen wat die afgelopen 10 jaar heeft gedaan, het gaat mij om deze olympia!!!dit keertje is het echt niet close tussen hem en phil!!
eerder behaalde resultaten bieden geen zekerheid voor de toekomst!!ooit van gehoord?

toch durf ik er geld op in te zetten dat hij in de top 3 komt
en boeit me eigenlijk vrij weinig want jay is gewoon fantastische bodybuilder, hij heeft nu gewoon even pech.
Reda niet overal zo stressed op reageren :P

Terug
Naar boven