AndroidHealthClinic

Live streams en spoilers Mayweather vs Pacquiao

iemand al een werkende stream , van de pre event ? wat nu bezig is

in

denk dat ik dan ook maar morgen vroeg op sta :o

Denk niet dat de partij van maypac voor 05:30 gaat beginnen.

Hoop dat het beetje uitloopt, 6u de wekker op een zondagochtend is vroeg genoeg.

2 gasten die op elkaar inbeuken zeker leuk vermaak, hoop dat Floyd eens goed op zen b**kes krijgt.

Denk ook dat de match wel op voorhand beslist is en dat de gast met de grootste sponsors wint.

Wedstrijd vooraf beslist is zo onzin. Floyd loopt met zenuwen van hier tot in afrika die jongen is zelden zo zenuwachtig normaal zit hij van alles te schreeuwen maar als hij voor manny staat schijt hij 8 kleuren.

Nee de beste zal winnen.

Ps: Wil me wekker zette maar wanneer

Moeite waard om het live te zien... Als je tegenwoordig een gevecht op google zoekt krijg je meteen t resultaat bij nieuws te zien...

Iemnand wakker

Al een goeie stream gevonden? Zit te kijken naar een stream bii diegene die zelf met zijn tel filmt en streamt kleine beeld dus. Zag ze al klaar maken om te entreren

T gaat zo beginnen mensen!
Zit klaar met mn bak vol :popcorn:

Veel plezier iedereen!

Stream blijft wel vaak hangen :sad:

sop://broker.sopcast.com:3912/255768

http://tvxat.biz/assistir-ufc-ao-vivo

Hier een aardige stream, bij mij kapt ie er af en toe mee maar dat ligt volgens mij meer aan mn internet... Is de enige die bij mij redelijk werkt.

damnnnnnnnnnnnnnn tot 7 ronde was me stream perfect nu ben ik streamloos :(

---------- Toegevoegd om 04:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:31 ----------

manny moet hem winnen

Floyd gewonnen niet?

Terug
Naar boven