AndroidHealthClinic

Live streams en spoilers Mayweather vs Pacquiao

Saaie Mayweather gewonnen

Okay wat dafuqz was dit... Nog geen spoilers voor de mensen die 'm morgenochtend willen kijken?

floyd verdiend? Kom op man. Manny heerste 7 ronden daarna ging het minder maar een kampioen is geen counterpuncher in mijn ogen. maar oh wat is die floyd snel..

Ongelofelijk, dit had niemand zien aankomen gezien Floyd zich zelf niet was. Hoe heeft Floyd gewonnen, weet iemand dat?

floyd verdiend? Kom op man. Manny heerste 7 ronden daarna ging het minder maar een kampioen is geen counterpuncher in mijn ogen. maar oh wat is die floyd snel..

De eerste ronden vond ik Floyd toch echt beter ogen... toen kwam Manny los maar het was niet genoeg. En niemand heeft een manier gevonden om Mayweather te stoppen. 48-0, dat is toch echt sick. Dacht dat die eindelijk zou verliezen van Manny maar helaas. Ik hoopte echt op die late K.O van Manny, die kwam maar niet. Echt zonde. Dit gevecht heeft de hype niet waargemaakt imo.

Laatst bewerkt:
De eerste ronden vond ik Floyd toch echt beter ogen... En niemand heeft een manier gevonden om Mayweather te stoppen. 48-0, dat is toch echt sick. Dacht dat die eindelijk zou verliezen van Manny maar helaas.

Ik hoopte echt op die late K.O van Manny, die kwam maar niet. Echt zonde.

Dit gevecht heeft de hype niet waargemaakt imo.

Nee klopt niemand heeft een tacktiek op floyd. Zijn snelheid en techniek zijn van een ongekend niveau maar ik blijf bij mijn mening dat hij niet de beste is. De beste straalt macht en power uit en gaat niet wachten op slagen van de tegenstander.

Ik zie Mayweather ook niet als de beste. Het is wel een hele slimme bokser. Anders win je niet keer op keer. Net als Klitschko, wordt ook bekritiseerd om zijn saaie stijl maar blijft toch altijd winnen. Iemand moet zo'n vechter toch eens de baas kunnen zijn zou je denken.

Laatst bewerkt:
aah god***domme ik wou nog kijken man ....

Alle privejets gisteren op Vegas airport

CECfTTQVIAA3UCI.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond er weer niks aan. Ik wil een man tegen man strijd zien, geen tikkertje waar zelfs Beyoncé en consorten naar wil en kan kijken.
Het boksen lijkt al decennia de sport te zijn voor mannen die niet echt willen vechten.
Waar ik vanacht m'n bed voor uit gegaan ben kan toch niet tippen aan, even een snel voorbeeldje, dit titelgevecht?

Check slechts de laatste 25 sec.
http://youtu.be/afOqLQxp8wY

Laatst bewerkt:
Nee klopt niemand heeft een tacktiek op floyd. Zijn snelheid en techniek zijn van een ongekend niveau maar ik blijf bij mijn mening dat hij niet de beste is. De beste straalt macht en power uit en gaat niet wachten op slagen van de tegenstander.

Jij verandert zelf gewoon even de regels. De beste is toch gewoon de gene die altijd wint, dat hebben ze toch gewoon heel lang geleden afgesproken, of wordt het nu een soort misverkiezing?

Had het Manny zo graag gegund. Hij blijft imo gewoon de peoples champ. Maar inderdaad wat is Mayweather snel zeg. Wellicht geen interessante vechter voor de kijker, die flinke beukwerk wilt zien, maar een tactische vechter.

gooie spoilers ook in dit topic!!

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

en iemand link waar ik terug kan kijken?

Zo ging het precies.

Heb het ook niet helemaal gekeken.

Net zo saai als klitscko zijn partijen.

Wat een saaie wedstrijd.

Floyd zal wel heel goed in verstoppertje zijn.

• Topic Starter Topic Starter
gooie spoilers ook in dit topic!!

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

en iemand link waar ik terug kan kijken?

Topic heet "live streams en spoilers". Als je nog niets gezien had en het ook niet wilde zien had je dit heel makkelijk kunnen omzeilen. In beide gevallen heb je nl geen reden om dit topic aan te klikken toch?

Zo ging het precies.

Heb het ook niet helemaal gekeken.

Net zo saai als klitscko zijn partijen.

Zoveel; geld in omloop en dan z'n prestatie neerzetten, erg jammer..
gelukkig heeft ie altijd een half miljoen cash bij zich :o

ik heb niks gemist, zo te zien. waar kun je de afl terugkijken?

Terug
Naar boven